اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات کمیته ورزشکاران شورای المپیک آسیا همزمان با بازی های آسیایی هانگژو برگزار می شود.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
با اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، مرتضی میرزایی ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت ۴ سال از فعالیت در کلیه حوزه‌های ورزش محروم شد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی مهرسان خطاب به بانوان تیم والیبال جوانان مهرسان گفت: بانوان ورزشکار لایق بهترین سکوها در همه میادین ورزشی هستند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی مهرسان خطاب به بانوان تیم والیبال جوانان مهرسان گفت: بانوان ورزشکار لایق بهترین سکوها در همه میادین ورزشی هستند.
آرش احمدی طیفکانی رکوردی دیگر بنام خود در کنفدراسیون ثبت رکوردهای جهانی ایمارو ثبت کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
خالوندی یکی از اولین نفرات ورزشکاران پارالمپیکی است که اواخر سال ۱۳۹۸ به دلیل آنچه بی‌توجهی یا کم‌توجهی به شرایطش در ایران توصیف کرده بود، مهاجرت کرد تا تابعیت کشور ترکیه را به دست بیاورد.
سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می‌شود.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
حدادی پنجشنبه جهت برپایی اردوی تدارکاتی ۲ ماهه و انجام چند مسابقه تدارکاتی به آمریکا رفت تا ادامه تمریناتش را در آنجا و زیر نظر مربی اش مک ویلکینز پیگیری کند.
دن گاربر، مدیر ارشد لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا، معتقد است اگر مسی به این لیگ بیاید، بزرگترین ورزشکار تاریخ آمریکا خواهد شد.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
عنوان قهرمانی انفرادی مسابقات تور جهانی تنیس به ورزشکار رومانی رسید.
یک مربی بدنسازی معتقد است عده‌ای می‌خواهند به یک باره ورزشکار حرفه‌ای شوند و ره صدساله را یک شبه به پایان برسانند.
کرمانشاه- ورزشکار کرمانشاهی رکورد پرتاب وزنه جهان را در رقابت‌های جهانی جانبازان و معلولان در کشور امارات شکست.
رکابزن المپیکی ایران گفت: اوضاع دوچرخه سواری خیلی بد است و دلم برای آینده دوچرخه‌سواران جوان می‌سوزد.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
سارا خادم‌الشریعه در شرایطی با برداشتن روسری در رقابت‌های آلماتی حضور پیدا کرد که کمی قبل از آن یکی، دو ورزشکار ایرانی هم چنین کرده بودند؛ ولی آن‌ها بعدا گفتند که آن اقدام‌شان سهوی بوده و مشکلی با حجاب نداشته‌اند. سارا، ولی در گفت‌وگوی اخیرش درباره برداشتن حجابش در رقابت‌های قزاقستان می‌گوید: «اینجا دیگر می‌خواهم با خودم روراست باشم. قبل از بازی‌های جهانی، به هر تورنمنتی که می‌رفتم، فقط جلوی دوربین حجاب می‌گذاشتم؛ چون نماینده ایران بودم. احساس خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم به این شرایط پایان بدهم».
مشهد ـ رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت:حسن عبدی ورزشکار مشهدی و بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر آویژ صنعت پارسا خراسان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد.
به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
سرینا ویلیامز، تنیسور افسانه‌ای امریکایی با انتشار یادداشتی از خداحافظی قریب‌الوقوعش از دنیای حرفه‌ای تنیس خبر داد.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ