دن گاربر، مدیر ارشد لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا، معتقد است اگر مسی به این لیگ بیاید، بزرگترین ورزشکار تاریخ آمریکا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ. آی» استارت آپ سازنده چت جی پی تی در جلسه با پنل سنای آمریکا گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات یکی از نگرانی های مهم و نیازمند قانونگذاری است.
ایلان ماسک مدیر ارشد تبلیغات شبکه تلویزیونی «ان بی سی یونیورسال» را به عنوان مدیر ارشد اجرایی توئیتر انتخاب کرد. این درحالی است که شرکت سعی دارد فرایند کاهش درآمد را معکوس کند.
ایلان ماسک اعلام کرد یک مدیر ارشد اجرایی جدید برای توئیتر استخدام می کند و سپس یک سمت در حوزه محصول  و فنی را برعهده می گیرد.
سم آلتمن مدیر ارشد اجرایی اوپن آ آی (توسعه دهنده چت جی پی تی) هفته آینده در مقابل یکی از کمیته های سنای آمریکا شهادت می دهد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص بازداشت دو مدیر دولتی گفت: به محض دریافت گزارش، اقدام پیشگیرانه صورت گرفته و اقدام اولیه صورت گرفته؛ پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مدیر این سازمان خبر داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی در آغاز نشست شورای حکام تأکید کرد درباره تسهیل همکاری‌های بیشتر بین تهران و آژانس و تسریع مسائل پادمانی باقی‌مانده با مقامات ارشد ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.
شرکت آی‌بی‌ام از مدیر ارشد سابق تایلندی خود شکایت کرده و مدعی است که او باید به علت استخدام در یک شرکت رقیب، نزدیک به نیم میلیون دلار پاداش دریافتی را بازپس دهد.
مارن لوین که ۱۳ سال به عنوان به عنوان مدیر ارشد تجاری متا خدمت کرده، دوشنبه اعلام کرد که به زودی این شرکت را ترک خواهد کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود، اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
هربرت هاینر، مدیر ارشد بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
گفته شده است که این فرد برای حضور در مراسم ختم راهی یکی از شهرهای جنوبی استان فارس شده و در مسیر بازگشت خودرو وی در مسیر به سمت فیروزآباد سالم در محلی پارک شده که پرتگاه در کنار آن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ