اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
در پی انتشار تصاویر دوربین مداربسته یک فروشگاه از سرقت یک جفت عینک آفتابی توسط "بیورنار موکسنس" رهبر حزب کمونیستی نروژ، وی مجبور به استعفا از پارلمان شد.
رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از دوربین مداربسته خانه‌ای در شیراز، از ربودن یک کودک و سپس سرقت النگوهای او خبر دادند.
منزل قهرمان اسبق کشتی جهان در شهر فریدونکنار مورد سرقت قرار گرفت.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
در شبانه روز گذشته حوادثی در سطح شهر تهران رح داده از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از ۹۷ کیلو هروئین و شیشه که پرونده آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
دسیسه سیاه دختر چاقوکش/ کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان/ شیرب‌های مرگ در عشق خونین/ ماجرای سیم داغ و قربانی کوچک!/ قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش/ دوراهی معمایی در جنایت شبانه/ سرقت دالتون‌های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!/ داستان‌های خیالی یک قاتل
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
پلیس شهر تورنتو کانادا از سرقت یک کامیون طلا به ارزش بالغ بر ۱۵ میلیون دلار خبر داد.
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ محله نعمت آباد حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۶ دستگاه تلفن مسروقه که همان روز قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف شد.
سرقت گوشی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خیابان بهشت تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارقان یک فروشگاه زنجیره ای در شاهرود به دام پلیس افتادند، گفت: این سارقان که به صورت خانوادگی فعالیت داشتند به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
حدود سه ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت کیف حاوی طلایش خبر داد و گفت: من طلافروش کیفی هستم، صبح امروز برای خرید طلا به تهران آمدم، بعد از انجام کارم در حال برگشت بودم که در نزدیکی بازار، دو موتورسوار راهم را سد کردند. مردان نقابدار با تهدید چاقو، کیف من را که حاوی یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلا بود، به سرقت بردند.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی انجام یک عملیات پلیسی، یک سارق در سمنان دستیگر شد، گفت: این فرد به انجام ۳۰ فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
رسانه ها از سرقت مهمات از یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
وقتی اکثر خودروها ساخت داخل است طبیعی است که اکثر خودروهای سرقتی هم ساخت داخل باشد. اگر واردات آزاد بود و در انحصار و محدود نبود و مردم قدرت انتخاب داشتند این آمار تعجب‌آور بود
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ