پلیس شهر تورنتو کانادا از سرقت یک کامیون طلا به ارزش بالغ بر ۱۵ میلیون دلار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فورد تولید یک کامیون برقی را ۳ برابر می‌کند
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انحراف یک کامیون تصویری عجیب از برخورد چندین کامیون را به همراه داشت. منبع: خبرفوری
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان؛ پیام جلالی؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۱:۳۰ پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در جاده کامیاران به سروآباد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون باهم تصادف کردند.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
یان زومر سنگربان بایرن به وعده خود مبنی بر خرید یک کامیون شکلات عمل کرد.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
ویدیویی هولناک از لحظه وحشتناک شاخ به شاخ کامیون با پراید در جاده‌ای خلوت را ببینید.
یان زومر، دروازه‌‎بان بایرن مونیخ، از عملکرد ماتیاس دی‌لیخت و حرکتی که اشتباه او را جبران کرد بسیار خوشحال است.
ویدیویی ببینید از یک راننده کامیون به دلیل درست محاسبه نکردن عرض یک کوچه، گیر کرده است.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
وزش باد در یکی از جاده‌های انگلیس، منجر به واژگون شدن یک کامیون شد. در فیلم زیر، لحظه واژگون شدن این کامیون در مقابل خودرو‌های دیگر را مشاهده میکنید.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ارجاع اصلاح قانون اسقاط خودرو یک تبعیض ناروا است. چرا که بسیاری از رانندگان کامیون و مردم مدتهاست معطل و منتظر آن هستند.
فیلمی از لحظه انحراف و واژگونی یک کامیون باری در جنوب ژاپن را مشاهده می‌کنید.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ