نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در تشریح جلسه امروز این فراکسیون، گفت: مقرر شد قانون انتخابات مجلس بدون تناسبی شدن انتخابات تهران لازم‌الاجرا شود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.
ابوالفضل عمویی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون اکثریت به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشکیل شد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه مهدی تاج و حجت کریمی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال امید در نشستی با مهدی محمدنبی و امیرقلعه‌نویی برنامه‌های مورد نظرش را تشریح کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه امروز هیئت رئیسه در گفت و گویی کوتاه پرداخت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تاکید شد تا پیشنهادات برای ارتقای افزایش منابع درآمدی و کاهش ناترازی بودجه مورد توجه باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
وحید شمسایی پس از دیدار با مهدی تاج به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان البرز نخستین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه انقلاب این استان را تشریح کرد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، توضیحاتی درباره وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور ارائه داد.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: دومین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل شده است و صد میلیون مترمکعب آب از تصفیه خانه‌های شهرهای تبریز و ارومیه رها شده است.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: اقدامات دولت باعث شده است که در حال حاضر همه انبارها مملو از کالاهای اساسی باشد.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی انتظارات این وزارتخانه را از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی تشریح کرد و از برگزاری جلسه شورای عالی میراث فرهنگی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ