مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به خاطر حضور مربیان ایتالیایی در ایران، فوتبال ایران را دنبال می‌کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
یاسین بونو دروازه‌بان ملی پوش مراکشی امروز در برابر هواداران الهلال معارفه شد.
تیم ملی والیبال ژاپن با 15 بازیکن به ارومیه آمد تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کند.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از روند ورودش به این رشته و موفقیت‌های آسیایی و جهانی صحبت کرد.
آلفرد ژان باتیست لومر، موسیقیدان نظامی فرانسوی، که معاون دسته موزیک هنگ اول سربازان گارد بود، سال۱۲۴۷ خورشیدی به ایران آمد. او به دانشجویان بخش موسیقی دارالفنون آموزش می‌داد. نخستین آهنگ سلام رسمی ایران، ساخته اوست، همچنین گفته می‌شود نخستین سرود ملی ایران را در ١٢۵٢ خورشیدی به لومر سفارش دادند تا بسازد.
سرمربی تیم ملی در بازگشت از قطر درباره دیدارش با آرسن ونگر و البته حواشی مختلفی که درباره پوشش او به وجود آمد، توضیحات جالبی ارائه داد.
در بند م تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آمده، کشت زمین های مورد ادعای منابع طبیعی تا تعیین تکلیف در دادگاه ذیصلاح توسط کشاورزان متصرف بلامانع است.
مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
نماینده ادوار مجلس درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
با اخباری که از تیم ملی در قطر به دست آمده و البته تا امروز کسی به آن اشاره‌ای نداشته، کی‌روش بعد از پایان بازی با امریکا و در رختکن از تمام بازیکنان خداحافظی کرده. وداعی که نشان می‌داد او دیگر قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد
بن دیویس، مدافع تیم ملی ولز، امیدوار است که این تیم در جام جهانی 2022 نمایشی متفاوت داشته باشد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
در فاصله ۱۲ روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی، ملی‌پوشان فوتبال ایران به تمرینات آماده‌سازی خود ادامه دادند.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اصغر قهرمانی به عنوان مربی دروازه‌بان به کادر فنی اضافه می‌شود، گفت: بازیکنان جوان آمده اند تا کار بزرگی در آسیا انجام بدهند.
با کنار رفتن محمد بنا از رأس امور کشتی فرنگی، بارقه‌ای از امید در بین مدعیان جوان و آینده دار تیم ملی بوجود آمده تا بتوانند عادلانه با حضور در مسابقات انتخابی به حقشان برسند.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی در بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ به رنگ برنز به دست آمد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال با صعود به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شکسته شود
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ