کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از روند ورودش به این رشته و موفقیت‌های آسیایی و جهانی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از روند ورودش به این رشته و موفقیت‌های آسیایی و جهانی صحبت کرد.
آذربایجان در حالی از هشتم خرداد برای نخستین بار میزبان رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان است که برای حضور در این رقابتها تکواندوکار بیش از ۱۳ کشور جهان راهی باکو خواهند شد.
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان پس از فتح جام‌جهانی ۲۰۲۲، حالا کمربند قهرمانی MMA را روی دوش خود انداخت.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، پیش از مسابقه برابر رئال مادرید سوژه عکاسان شد.
دانمارک در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2021 به عنوان قهرمانی دست یافته و حالا به دنبال دفاع از این عنوان است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، حالا چهره‌‎ای شناخته شده تر در دنیاست و این روند زندگی او را مختل کرده است.
امیررضا معصومی با ۱۸ سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می‌کند.
امیررضا معصومی با 18 سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می کند.
نیکولاس اوتامندی که تصور می شد به پایان فوتبالش نزدیک می شود و به فوتبال آرژانتین باز خواهد گشت، حالا قصد دارد در اروپا به بازی ادامه دهد.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در حالی از امروز آغاز می‌شود که چهار نماینده کشورمان هم در این مسابقات حضور خواهند داشت.
حسن رنگرز بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران، حالا شاگردانش را برای جام جهانی آماده می کند.
ماه گذشته امیرمحمد یزدانی در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در بلگراد در همان مرحله نخست به حریفی از اسرائیل خورد و از مسابقات انصراف داد. حالا نخودی در کشتی امیدهای جهان با این اتفاق روبرو شده است
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان در حالی در جمهوری چک پیگیری می‌شود که بانوان ایران به دومین مدال خود دست یافتند.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
امیرحسین توخته، مدافع تیم ملی والیبال ایران می گوید در دیدارهای دوستانه اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم و تاکنون به نکات زیادی در این مسابقات رسیده‌ایم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیمش حالا باید خود را برای اصلی‌ترین بخش کار یعنی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.
سریع‌ترین مرد حال حاضر جهان بعد از مدت ها دوری از صحنه رقابت بازگشت شکوهمندانه ای داشت و مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ