سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد، جایزه بهترین مربی مراسم دِ بِست را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین بعد از برد 2 بر صفر مقابل اندونزی از بازیکنان تیم ابراز رضایت کرد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، حاضر نشد جانشین لیونل مسی در بازی دوستانه فردا برابر اندونزی را اعلام کند چرا که معتقد است این فشار روی بازیکن را چندین برابر خواهد کرد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره ملی‌پوش الهلال پرداخت.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
ستاره سابق فوتبال ایران با تمجید از همکاران قدیم و فعلی خود به حمایت از مربیان داخلی پرداخت.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا، موفقیت بزرگ تیمش را حاصل تلاش همه بازیکنان تیمش دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان دارد که لیونل اسکالونی قراردادش را تمدید می کند و مربی آلبی سلسته باقی خواهد ماند.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد از هواپیما به شدت هراس دارد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد از هواپیما به شدت هراس دارد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، حالا چهره‌‎ای شناخته شده تر در دنیاست و این روند زندگی او را مختل کرده است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
دیه‌گو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین، چندان موفق حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت این تیم نبود.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
پائولو دیبالا در ششمین بازی آرژانتین در جام جهانی بالاخره فرصت پیدا کرد دقایقی به میدان برود. مربی آرژانتین در مورد دلیل بازی ندادن به این بازیکن در دیدارهای قبلی صحبت کرد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بارها به تیم های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.
لیونل اسکالونی می گوید باعث افتخار اوست که باید با مربی به نام فن خال روبرو شود.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است در یک هشتم نهایی جام جهانی حریف ضعیف نداریم و احتمال رسیدن آنخل دی‌ماریا به بازی با استرالیا را هم رد نکرد.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، احتمال تغییرات در فهرست 26 نفره نهایی تیمش قبل از بازی برابر عربستان را رد نکرد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، به چهار بازیکن اعلام کرده است که آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند چون احتمال دعوت از آنها وجود دارد.
مربی تیم ملی آرژانتین ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بتواند در جام جهانی 2026 نیز برای آرژانتین به میدان برود. مسی پیشتر گفته بود، جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی‌اش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ