بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (اول مردادماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه حفاری اهواز ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۶ تیرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق خوزستان خواهد شد.
اهواز - هوای امروز کلانشهر اهواز با ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمزآلودگی هوا قرار گرفت.
اهواز - سه ورزشکار ملی پوش فوتبال قطع عضو تیم ملی ایران و شاغل در فوتبال ترکیه امروز در اهواز تشییع می‌شوند.
اهواز - هوای ۶ شهر خوزستان. امروز پنجشنبه در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت.
اهواز - شاخص کیفی هوا صبح امروز هشت شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی آلودگی قرار گرفت.
اهواز - شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان امروز در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت.
اهواز - هوای صبح امروز دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت ولی مدارس در هیچ یک از شهرهای خوزستان تعطیل نشد.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
اهواز - امروز هوای پنج شهر خوزستان آلوده است و سه شهر در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته اند.
اهواز - هوای صبح امروز سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت.
اهواز - با وجودی که صبح امروز، شاخص کیفی هوای اهوازی در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی است ولی مدارس این کلانشهر فعال هستند.
اهواز - هوای صبح امروز کلانشهر اهواز برای تمامی گروه‌های سنی آلوده اعلام شده است.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن مه و رطوبت هوا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ درصد در صبح امروز خبر داد.
شاخص کیفی هوای امروز شهر‌های ماهشهر ۱۸۱، سوسنگرد ۱۶۲، اهواز ۱۵۸، شادگان و شوشتر ۱۵۵ AQI ثبت شداین شاخص‌ها نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
اهواز - مدارس و ادارات شهرستان هویزه به دلیل آلودگی شدید هوا ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم امروز دوشنبه تعطیل شدند.
اهواز- براساس اعلام سامانه پایش و کنترل کیفی هوای کشور، هوای ۱۱ شهر خوزستان امروز در شرایط آلوده قرار گرفت.
اهواز - رطوبت نزدیک به ۱۰۰ درصدی در هوای آبادان امروز به گونه‌ای بود که مردم این شهر امروز با هر دم و باز دم، آب و هوا تنفس می‌کنند.
اهواز- امروز شاخص کیفی هوا در هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت پاک نبوده است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با میانگین ۱۸۰ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز (۱۵ مردادماه) آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۵۷ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۴۱ است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ