نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان، گفت: باید در این باره شفاف سازی صورت گیرد چون با آبروی مجلس بازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.
ترکیب اعضای هیئت‌ رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
ترکیب اعضای هیئت‌ رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
ترکیب اعضای هیئت‌ رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
۶ نفر از نمایندگان به عنوان دبیران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
سه تن از نمایندگان مجلس به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
سه تن از نمایندگان مجلس به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
چند تن از نمایندگان به عنوان نامزدهای دبیری هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم در دستورکار قرار گرفت.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم را اعلام کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس را اعلام کرد.
انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای  اجلاسیه چهارم در روز سه‌شنبه دوم خردادماه برگزار خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مسلم نمایندگان است که بدانند منتخبان آنان در هیئت رئیسه مجلس چگونه تصمیم می‌گیرند و به چه رأی می‌دهند.
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارسال تعدادی از نامه نماینده به هیئت رئیسه مجلس درباره شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه نماینده چابهار تذکری داد و فرصت تذکرش تمام شد و میکروفن وی قطع نشده است.
در نشست امروز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هیئت رئیسه این فراکسیون فردا در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
شفافیت جلسات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رأی لازم را در صحن علنی امروز نیاورد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، اسامی داوطلبان انتخابات هیئت رئیسه مجلس را که در این فراکسیون ثبت نام کردند، اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ