رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه نماینده چابهار تذکری داد و فرصت تذکرش تمام شد و میکروفن وی قطع نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوری قزلجه در واکنش به اینکه پیش از این به ممانعت هیئت رئیسه از طرح پیشنهادات درباره لایحه واردات خودرو‌های کارکرده و بستن میکروفون نماینده مجلس اشاره کردید، یادآور شد: بنده در این مورد تذکر دادم. بستن میکروفون در مجلس تازگی دارد و پیش از این چنین سبک و سیاقی وجود نداشته است. به نظر بنده این اتفاق بسیار خطرناکی در مسیر دموکراسی کشور است، به عبارت دیگر اگر نماینده مردم در مجلس برای حرف زدن دچار مشکل شود پس در کجای جامعه به دنبال آزادی بیان باشیم.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان، گفت: باید در این باره شفاف سازی صورت گیرد چون با آبروی مجلس بازی شده است.
ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
امروز در اولین جلسه هیات رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم، سید نظام الدین موسوی برای سومین سال پیاپی به عنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شد.
نمایندگان مجلس با ۲۱۰ رأی محمدباقر قالیباف را به‌ سمت رئیس‌مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس انتخاب کردند. الیاس نادران ۴۷ و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.
۶ نفر از نمایندگان به عنوان دبیران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
سه تن از نمایندگان مجلس به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای  اجلاسیه چهارم در روز سه‌شنبه دوم خردادماه برگزار خواهد شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه شعار نمایندگان مبتنی بر شفافیت بوده و سامانه‌ای نیز در این خصوص طراحی شده، سازوکار تصمیم‌گیری هیئت رئیسه نیز باید شفاف باشد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.
طبق گفته اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، این کمیسیون گزارش خود درباره استیضاح وزیر اقتصاد را به هیئت رئیسه جهت تعیین تکلیف ارسال خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.
براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نوشت: دوستان! بیایید قدری به روز شویم.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
تذکر روز گذشته نماینده چابهاردر مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان نه تنها حواشی را در داخل صحن علنی که در فضای مجازی هم به دنبال داشت.
تذکر روز گذشته نماینده چابهاردر مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان نه تنها حواشی را در داخل صحن علنی که در فضای مجازی هم به دنبال داشت.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
در نشست امروز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.
شفافیت جلسات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رأی لازم را در صحن علنی امروز نیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ