۶ نفر از نمایندگان به عنوان دبیران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور خطاب به دبیران کل احزاب کشور گفت: با اطلاع رسانی شایسته و آگاهی بخشی به اعضا و وابستگان فعال خود در سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، یاریگر وزارت کشور باشید.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
اولین نشست انتخاباتی دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با شورای وحدت برگزار شد.
اعضای هیات رئیسه در نشست خود جایگاه و کرسی‌های دبیران و نظار هیات رئیسه را مشخص کردند.
تبریز- نمایندگان مجلس، دبیران هیأت رئیسه در سال چهارم مجلس یازدهم نهاد قانونگذاری را انتخاب کردند و روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز نیز به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس انتخاب شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهاردهم با حضور دانش اموزان و دبیران دایر است.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
امروز مطالبی همچون مجمع دیران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع صبا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع غگیلا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، تورم چین چقدر است؟، پیش بینی آینده بازار خودرو؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی کشور‌های همسایه افغانستان برگزار می‌شود، تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تاکنون بیش از ۶۸ خانه محیط زیست با دبیران داوطلب در سطح محلات مناطق ۲۲ گانه شکل گرفته و فعالیت مستقل دارند.
نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
ابراهیم رئیسی: دشمن ۴۳ سال است که تصور می‌کند ایران هم مثل کشورهای دیگر است. اینجا ایران است، سرزمین دلیران است مگر می‌توانید با فتنه بر ایران سلطه پیدا کنید؟ مگر مردم این اجازه رو به شما میدهند؟ ای مگس این عرصه نه جولانگه توست.
با این که موی بینی ممکن است ناخوشایند باشد، اما هرگز نباید مو‌های بینی خود را از ریشه بکنید یا موم و وکس بزنید، چرا که انجام این کار می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در مغز شود.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ