سه تن از نمایندگان مجلس به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
اعضای هیات رئیسه در نشست خود جایگاه و کرسی‌های دبیران و نظار هیات رئیسه را مشخص کردند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
نمایندگان مجلس با ۲۱۰ رأی محمدباقر قالیباف را به‌ سمت رئیس‌مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس انتخاب کردند. الیاس نادران ۴۷ و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.
سه تن از نمایندگان مجلس به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
یکی از دلایل نادران برای ورود به انتخابات ریاست مجلس، در رأس امور نبودن مجلس است. او معتقد است که هرسال جایگاه مجلس در ایفای این وظیفه تنزل پیدا کرده است تا جایی که اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، بدون داشتن آئین‌نامه مصوب و تعیین حدود اختیارات مطالبات‌شان را به مسئولان مجلس دیکته می‌کنند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با حضور ناظران انضباطی برگزار می شود.
تمام مسابقات هفته بیستم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه کمیته انضباطی برگزار می‌شود.
دستورالعمل ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید به طور الکترونیکی، در ۶ ماده و ۳ تبصره، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و امروز برای اجرا به کلیه ناشران ثبت‌شده نزد سازمان ابلاغ شد.
شبه نظامیان تیگرای سلاح‌ های سنگین خود را به هیات ناظران اتحادیه آفریقا تحویل داد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اسامی ناظران و داوران هفته دوازدهم لیگ برتر زنان را اعلام کرد.
الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته نهم لیگ برتر زنان را اعلام کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در برخی از شوراها و ‌مجامع انتخاب شدند.
نمایندگان ناظر در برخی از شوراها و ‌مجامع در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
در جلسه علنی امروز، نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در برخی از مجامع و شوراها انتخاب شدند.
در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظر در شورای عالی مدیریت بحران انتخاب شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
علامه حسن‌زاده آملی عالم برجسته و شهره جهان اسلام و از متبحرین و صاحب نظران در ادبیات، ریاضی، هیات و...، پس از یک عمر خدمت به دین و دانش، دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ