سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از نامزدهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد یکبار دیگر استعلام گرفته می‌شود.
در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم را اعلام کرد.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
دبیر مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت که اسامی نامزدهای ریاست هنوز به این فدراسیون اعلام نشده است.
در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون اعلام شد.
نامزدهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک اعلام شد.
سه نامزد شرایط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش را احراز کردند تا روز چهاردهم آذر برای رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱ شهریور در فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود، در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی سخنانی بااشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
در فاصله 72 ساعت مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال و تعیین رییس جدید آن، بحث درباره شرایط نامزدها داغ است.
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می‌شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.
حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.
خبرنگاران حاضر د‌ر مقابل فدراسیون فوتبال پس از نزدیک به ۱۲ ساعت در نهایت کوچه اول خیایان سئول را ترک کردند.
تکلیف تایید صلاحیت های نهایی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال امروز در‌ پایان وقت اداری مشخص خواهد شد.
فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) قرار بود امروز نامزدهایش را به صحن معرفی کند و سایر نامزدها نیز به نفع افرادمنتخب کنار بروند. درجریان جلسه امروز فراکسیون برای اولین بار در تاریخ مجلس، توافقی برای نامزدهای هیات رئیسه شکل نگرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ