رنگی‌کار کشورمان در سرشاخ با این حریف ۲ بر یک باخت تا از رسیدن به نیمه‌نهایی بازبماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فشاری که روی تیم‌ها در مقطع بدنسازی و آماده سازی قرار داشته، مدعی است هنوز نمی‌توان درباره کیفیت تیم‌ها و شانس آنها در فصل جاری نظر قطعی داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
ناصرعلیزاده سومین طلای ایران در رقابت های کشتی قزاقستان را صید کرد.
ناصر علیزاده در فینال وزن 87 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با شکست حریف قزاقستانی طلایی شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده به پیروزی خود دست پیدا کرد.
ناصر جنگی یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم را قضاوت خواهد کرد.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
مسابقات دو وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
ناصر علیزاده به عنوان پنجم وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
علیرضا نجاتی در دور نخست با احمت اویار از ترکیه مبارزه کرد و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. ناصر علیزاده امشب باید برای کسب مدال برنز با علی چنگیز از ترکیه مبارزه کند.
ناصر علیزاده به مسابقه رده بندی وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
ناصر علیزاده به دیدار رده بندی وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان راه یافت.
روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی ناصر علیزاده به مرحله شانس مجدد و حذف سه فرنگى كار ايرانى خاتمه یافت.
ناصر علیزاده به جدول شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
درچارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، ناصر علیزاده در وزن مقابل حریف ایتالیایی در رقابتی نزدیک به سختی به پیروزی رسید.
رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ