هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری من با احمد موسوی کری فوتبالی بود که بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از مطالعات نشان می‌دهند که فعال سازی رفتاری در مدیریت آنهدونیا بهتر از درمان‌های استاندارد نیست. این ممکن است بدان خاطر باشد که ماهیت آنهدونیا شامل فقدان انگیزه است و شرکت در هر درمانی را برای بیماران دشوارتر می‌سازد حتی در اشکالی از درمان که ممکن است بیش‌ترین سود را برای آنان داشته باشد.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
جیلیا آمودیو، همسر استفانو سنسی، معتقد است نباید اشرف حکیمی را به خاطر رفتاری که کرده تشویق کرد.
دیوید نرس، ستاره بنفیکا، از رفتاری که پس از پایان بازی برابر اینتر داشت عذرخواهی کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به شدت از رفتار هواداران نیس عصبانی شده است.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر رفتاری که مدافع سابق استقلال در جام حذفی انجام داده بود، علیه وی شعار دادند.
لوتار ماتئوس نیز به جمع منتقدان از مانوئل نویر به خاطر مصاحبه جدیدش علیه باشگاه بایرن مونیخ اضافه شد.
مدیرعامل استقلال تهران در تماس با فرماندهی انتظامی کشور از پیگیری اتفاقات مربوط به بازی این تیم با مس در کرمان خبر داد.
والدین وسواسی به خاطر فشارها و افکار وسواسی که دارند، پرخاشگرتر، کنترل گرتر و اضطرابی تر برخورد می‌کنند. از آنجا که معمولا افراد در شرایط هیجانی درست برخورد نمی‌کنند و واکنش و پاسخ های نامتناسب یا بعضا آسیب زایی خواهند داشت، باعث بروز اختلافات خانوادگی خواهد شد
فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.
قهرمانی استقلال در سوپر جام و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم تنها به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در جمع آبی ها نیست.
من فکر نمی‌کنم حذف ما به خاطر اشتباهات فغانی و سیبرت باشد؛ تیم ما دائما دفاع می‌کرد اما سرمربی به داروین تنها و سوارز پیر دل خوش کرده بود.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
متهم گفت: اولین بار که زورگیری کردم با یکی از دوستانم جواد بودم. ما در پارک با هم آشنا شدیم. هر دو بی‌جا و بی‌پول بودیم. در تاریکی شب جواد از یک نفر تلفن همراهش را زورگیری کرد. به من گفت تو فقط چاقو را سمتش بگیر بقیه کار‌ها را من می‌کنم. این اولین زورگیری‌ای بود که انجام دادیم. من خیلی ترسیده بودم، تا یک ماه هر پلیسی می‌دیدم فکر می‌کردم دنبال من است. بعد کم‌کم عادت کردم.
خزعلی تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، .. او این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی سابق بارسا، همچنان از رفتار هواداران این باشگاه در بازی جام خوان گامپر آزرده خاطر است
اگر وزارت امور خارجه کشورمان با سفیر روسیه به خاطر گستاخی‌های دو سال اخیرش برخورد لازم را می‌کرد، اکنون سفیر انگلیس به خود اجازه نمی‌داد مرتکب این گستاخی نسبت به مردم ایران شود. این دو سفیر اکنون دو عنصر نامطلوب هستند و وزارت خارجه ما حق دارد با آن‌ها رفتاری کند که معمولاً با عناصر نامطلوب می‌نمایند.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.
متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ