در حال حاضر، فضاپیمایی که کمترین زمان را برای رسیدن به مشتری صرف کرده، فضاپیمای «نیو هورایزنز» (New Horizons) ناسا است که در سال ۲۰۰۷، طی ۴۰۵ روز معادل یک سال و یک ماه و ۹ روز به غول گازی رسید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
مذاکرات فابینیو با الاتحاد پیشرفت قابل قبولی داشته و این بازیکن در آستانه همبازی شدن با کریم بنزما قرار دارد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، امشب وارد کشور عربستان شد تا شایعات زیادی موردش مطرح شود.
میلاد سرلک روز سه شنبه از سفر طولانی‌مدت خود در دبی بازگشت.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
آرمین موسوی 17 ساله که از 9 سالگی با بیماری سرطلان دست و پنجه نرم می‌کند، صبح امروز با یکی از ستاره های استقلال دیدار کرد و پیراهن این تیم را از وی به یادگار دریافت کرد.
کریس رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، بعد از پایان فصل لیگ عربستان، برای یک فعالیت خیریه راهی سنگاپور شد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
Juice پس از گذشت هشت سال به مشتری، بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی ما خواهد رسید. در طول سفر طولانی خود، فضاپیما ESA هنگام پرواز در کنار زمین، ماه‌ها و زهره از برخی تیرکمان‌های گرانشی استفاده خواهد کرد.
نام دو ستاره تیم منچسترسیتی از لیست سفر به آلمان برای بازی فردا مقابل لایپزیش خارج شد.
ستاره گلزن تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر باشگاه‌های کشور به اردوی جدید تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران برای اعزام به تورنمنت تایلند دعوت شد.
مأموریت ESCAPADE برای مطالعه روی مگنتوسفر مریخ به سیاره سرخ سفر می‌کند و شامل دو فضاپیمای یکسان می‌شود که داده‌هایی را در مورد نحوه تعامل مگنتوسفر مریخ با باد خورشیدی و چگونگی حرکت پلاسما و انرژی در میدان مغناطیسی مریخ جمع‌آوری می‌کنند.
سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که سرژ گنابری برای دیدار با آینتراخت فرانکفورت نیمکت نشین خواهد بود.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
از یک کاوشگر اقمار یخی مشتری گرفته تا یک سفر شش روزه خصوصی به ماه و بازگشت آن به سیاره زمین سال ۲۰۲۳ میلادی دوره طلایی جدیدی از پرتاب‌های فضایی را در برابر ما قرار می‌دهد.
تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو را در شهر مادرید نشان می دهد.
وینگر برزیلی که باید امروز به تمرینات بارسا بازگردد، در لیسبون تاخیر زیادی داشت و دو چمدانش را گم کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی امریکا معتقد است که برخلاف دو تیم دیگر گروه، از بازیکنان ایران شناخت زیادی وجود ندارد.
ستاره ایرانی پورتو مطابق انتظار از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.
کاپیتان اول سرخ‌ها در این فصل در سفر به مسجدسلیمان، پرسپولیسی‌ها را همراهی نمی‌کند و غایب سفر پیش روی قرمز‌ها به شهر اولین‌ها خواهد بود
فرانکی دی‌یونگ، ستاره بارسلونا، روز گذشته به همراه نامزدش به لندن سفر کرد و این اتفاق حواشی بسیاری را به همراه داشت.
سجاد استکی و راضیه جانباز دو ستاره هندبال ایران که تا آخرین اردو نیز در تمرینات تیمهای ملی مردان و زنان شرکت کرده بودند، از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی جا ماندند .
اگر توافق نهایی با مدیران استقلال حاصل شود، امروز محمد محبی به ایران سفر می‌کند.