دولت سوریه اعلام کرده که آماده است تا کمک های بشردوستانه را به همه مناطق این کشور ارسال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع به دلایل تحرکات ساعات گذشته شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در حومه شمالی و شرقی دیرالزور پرداختند.
شاگردان رضا عنایتی آخرین جلسه تمرینی قبل از دیدار مقابل سوریه را برگزار کردند.
وزیرخارجه سوریه تاکید کرد که دمشق برای بازگشایی سفارت خود در ریاض، آماده هرگونه همکاری با عربستان سعودی است.
منابع اطلاعاتی اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره به دنبال حمله گسترده به مواضع ارتش سوریه در جبهه های حومه حلب و ادلب هستند.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان به استقبال گرم بشار اسد از هیئت لبنانی اشاره کرد و سوریه را شریان حیاتی بخش حمل و نقل لبنان دانست.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سازمان جهانی بهداشت گفت که دمشق آماده همکاری با این سازمان است و هدف از سفر این هیئت باید ارزیابی واقعیت های بخش درمان و جبران کمبودها در این کشور باشد.
دولت بلاروس می گوید آماده است تا در بحران ناشی از زلزله اخیر به کمک سوریه بیاید.
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده اند، قرار دهد.
وزیر مشاور در امور خارجه هند با حضور در سفارت سوریه در  دهلی نو امروز اعلام کرد: هند آماده کمک به زلزله زدگان و ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه است.
وزیر امور خارجه در پی زلزله در سوریه با وزیر خارجه این کشور تلفنی گفتگو کرد و از آمادگی ایران برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به سوریه خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت شمار زیادی از شهروندان سوریه و ترکیه در پی زلزله مهیب اخیر را به رؤسای مجلس این دو کشور تسلیت گفت.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه با دولت‌ها و ملت‌های ترکیه و سوریه ابراز همدردی می‌کنم، گفت: آماده هرگونه مساعدت هستیم.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه با دولت‌ها و ملت‌های ترکیه و سوریه ابراز همدردی می‌کنم، گفت: آماده هرگونه مساعدت هستیم.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که کشورش آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
فرمانده تروریستهای آمریکایی به موضع گیری درباره حملات به نظامیان آمریکایی در سوریه پرداخت.
فرمانده تروریستهای آمریکایی به موضع گیری درباره حملات به نظامیان آمریکایی در سوریه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ