مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و تردد پرحجم در جاده فیروزکوه خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک محورهای مواصلاتی استان پرحجم است، گفت: مشکل خاصی در محورها گزارش نشده است.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پرحجم بودن ترافیک در مناطق شمالی تهران به‌دلیل شدت بارش‌ها خبر داد.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
ترافیک پرحجم در جاده چالوس و ۳ محور دیگر
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده‌های سیاه بیشه، ولی‌آباد، هزارچم و حدفاصل پل دزدبن تا مجلار پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به پایش‌های صورت گرفته ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره پرحجم، اما روان گزارش شده است.
رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص آخرین وضعیت محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محور‌های منتهی به مرز‌ها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محور‌ها ترافیک روان، اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.
ترافیک پرحجم در ۲محور شمالی
ترافیک پرحجم در چالوس و هراز
ترافیک پرحجم در ۳ جاده کشور
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه بیست و نهم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
با توجه به روندی که در هفته گذشته در بازار سرمایه شکل گرفت شاهد دستیابی شاخص کل، به مقاومت ۱،۶۰۰،۰۰۰ واحدی بودیم. هرچند که شاهد ثبات معاملات در این نقطه نبودیم. این هفته از منظر ۴ کارشناس بازار سرمایه چطور پیش بینی می‌شود؟
صادرات نفت خام و میعانات گازی به نسبت گذشته و پیش از دولت سیزدهم افزایش یافته و از همه ظرفیت‌ها استفاده شده تا صادرات به حداکثر برسد و آنطور که مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده اکنون آماده بازگشت تولید به حداکثر رقم ممکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ