قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قبل از دیدار فولاد و گل‌گهر انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
دیدارهای هفته چهارم تا ششم فولاد نقش پررنگی در جایگاه فولاد در نیم فصل اول ایفا خواهد کرد.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
مغز انسان محدودیت دارد. ما با خطا‌های شناختی، توهم‌های دیداری و کوریِ بی‌توجهی نسبت به چیز‌هایی که انتظار دیدن‌شان را نداریم، منحرف می‌شویم. یک پرسش اساسی در زمینه تحقیق درباره وجود حیات در کرات دیگر، آن است که آیا ما می‌توانیم در صورت مواجه شدن با نوعی از حیات که شباهتی به حیات روی کره زمین ندارد، آن را تشخیص بدهیم؟ ما باید بیاموزیم تا «از چیز‌های بدیهی، آشنازدایی کنیم.» به‌این‌ترتیب، ما یاد می‌گیریم که حیات در مکان‌های دیگر را با شرایط خودمان ننگریم بلکه با شرایطِ آن مخلوقات بنگریم.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید انتظار داریم روند اشتباهات داوری در دیدارهای اخیرمان مقابل پرسپولیس به اتمام برسد.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم، فولاد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ذوب‌آهن رفت.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
دو باشگاه والنسیا و اتلتیکو مادرید نگران انتقال محرومیت ستاره‌های اروگوئه از تیم ملی به دیدارهای باشگاهی هستند.
المیرا شریفی گوینده تلویزیون با انتشار این عکس در توییتر نوشت: این تصویر طی دیداری که چند روز پیش برای ضبط برنامه داشتیم ثبت شد.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از جمع آوری دیوارهای فولادی از برابر منزل نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و انتقال آن به محل سکونت نتانیاهو خبر دادند.
دیوید مویس در مصاحبه ایی مدعی شده که کار دشواری در الدترافورد دارد اما پاتریس اورا با ذکر دلیل توضیح می دهد که بازیِ برابری بین وستهام و منچستریونایتد در پیش خواهد بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در 195 دقیقه گذشته، استقلال نتوانسته است در دیدارهایش، دروازه حریفان را باز کند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سنگال خواهد رفت.
‏‎در پی انتشار عکس‌هایی از تابلو به فروش‌رفته پرتره مظفرالدین شاه در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی آن روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ