به گفته ۵ مقام رسمی، کشورهای جنوب شرقی آسیا دستورالعملی برای نظارت و اخلاق برای هوش مصنوعی  تدوین کرده اند که چهارچوبی برای این فناوری در حال شکوفایی وضع می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین با انتقاد از تلاش‌ها در راستای تضعیف نقش محوری اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه‌آن) در معماری همکاری منطقه شرق آسیا، به شدت به ناتو هشدار داد.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
معاون مشاور امنیت ملی جمهوری هند بر نقش دولت‌ها درتسهیل‌گری کریدور شمال- جنوب تاکید وگفت: دولت‌ها تلاش خود را افزایش دهند تا بخش های خصوصی بتوانند در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند.
مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تکمیل کریدور شمال-جنوب برای کشورهای عضو تاکید کرد: ایران تعهد تملک اراضی را دارد که این امر در حال انجام هست و اهتمام جدی بر اجرا این طرح وجود دارد.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از سرقت از اتباع کشورهای همسایه توسط مامور قلابی در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم دستگیر و به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.
مقامات عالیرتبه بسیاری از کشورهای اروپایی و روسای سازمان‌های بین‌المللی به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین واکنش نشان داده و روسیه را مسئول و آن را «جنایت جنگی» توصیف کرده‌اند.
نواک با بیان اینکه کریدور شمال و جنوب دارای سه بخش است، گفت: بخش غربی، شرقی و خزری، بخش شرقی و غربی که از خاک کشورهای همسایه می گذرد ریلی هستند و بخش دریایی از سمت خزر می گذرد. اگر موفق شویم با ظرفیت کامل این مسیر را اجرایی کنیم ۱۵ میلیون تن حجم توانمندی این مسیر است.
معاون اول رییس جمهور امضای توافق نامه اجرای پروژه کریدور شمال- جنوب را گامی مهم در روابط ایران و روسیه توصیف کرد و گفت: همه کشورهای منطقه از کریدور شمال- جنوب منتفع می‌شوند.
وزیر راه و شهرسازی از اعلام آمادگی کشورهای همسایه جنوبی و شمالی برای احداث کریدور شمال به جنوب خبر داد.
اهواز - خط منظم کشتیرانی کانتینری از مبداء بندر امام به مقصد کشورهای امارات، هند، چین و کشورهای جنوب شرق آسیا راه اندازی شد.
کشورهای جنوب شرق آسیا درخواست میزبانی خود برای جام جهانی 2034 را به فیفا ارسال کرده‌اند.
گالانت مدعی شد: ایران پهپاد‌هایی با برد هزار کیلومتر را به کشور‌های اروپای شرقی مانند بلاروس صادر می‌کند و در گذشته نیز این پهپاد‌ها را به کشور‌های آمریکایی جنوبی مانند ونزوئلا فروخته است.
مراودات کشاورزی ایران با کشورهای افریقایی و جنوب شرقی آسیا گسترش می یابد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
رئیس جمهور اوکراین با ادعای نقشه روسیه برای انفجار سدی بزرگ در منطقه خِرسون، از کشورهای غربی خواست تا به مسکو درباره این نقشه، هشدار دهند.
ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان به منظور فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال-جنوب در نخستین اجلاس ۲ + ۶ وزرای حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه آسیای مرکزی توافق کردند.
هشتمین همایش منسوجات سنتی کشورهای عضو آسه‌آن ۲۰۲۲ (اتحادیه ملل جنوب شرق آسیا) ۲۵ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۳ الی ۸ مهر ۱۴۰۱ در پوتراجایا، مالزی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ