مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
نفوذ گردوخاک به خراسان رضوی شعاع دید در اکثر شهرهای استان را به شدت کاهش داد به طوری که هم اکنون میزان دید افقی در مشهد حدود ۱۰۰۰ متر است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر با نفوذ جریانات خنک، کاهش نسبی دما و بارش به‌شکل رگبار پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
مجله آمریکایی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که با کاهش نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه، چین شریک تجاری اصلی عربستان، در آینده خواهد بود.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
منابع رسانه‌ای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را به معنای شکست محاصره سنگین واشنگتن علیه دمشق و بی‌توجهی اعراب به سیاست منطقه‌ای کاخ سفیدو کاهش نفوذ آمریکا در میان کشورهای عربی منطقه دانستند.
ستاد هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور از نفوذ توده هوای نسبتا سرد در روزهای آتی خبر داد.
اقدام گازی ترکیه برای کاهش نفوذ روسیه
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به برگزاری نشست شرم الشیخ و تشدید اوضاع و اعتراضات در اراضی اشغالی پرداختند.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
طلال عتریسی گفت: وقتی آمریکایی ها و دیگر تحلیلگران و محققان از کاهش نفوذ آمریکا و کاهش اعتبار آن در جهان و منطقه صحبت می کنند، باید یادی از شهید قاسم سلیمانی کنند.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
یک تحلیلگر آمریکایی در خبرگزاری بلومبرگ نوشت که هماهنگی میان ایران، روسیه و چین به شدت منجر به کاهش نفوذ جهانی ایالات متحده خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ