براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، دادستانی فدرال آمریکا از وکلای رئیس جمهور سابق این کشور خواسته بودند تا اسناد مربوط به فایل صوتی «حمله نظامی به ایران» را برگردانند اما آنها چیزی پیدا نکردند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
جزئیات تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
وکلای رئیس‌جمهور سابق آمریکا از درز اطلاعات مربوط به پرونده جنایی وی منع شدند.
دادستان‌ها می‌گویند که وقتی ترامپ کاخ سفید را ترک کرد، حدود ۳۰۰ فایل محرمانه را با خود به ویلای شخصی‌اش، مارالاگو در پالم بیچ فلوریدا، برد.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
گفتنی است پس از رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری ترامپ که در هفته‌های گذشته برگزار شد، وکلای ترامپ درخواست تأخیر یک ماهه برای پرونده جدید وی به دادگاه را ارائه دادند که توسط قاضی این دادگاه رد شد.
وکلای یولیان ناگلزمان مدعی شدند این سرمربی آلمانی تا پیش از انتشار خبر برکناری‌اش در رسانه‌ها، از این موضوع اطلاعی نداشته است.
وکلای سوئدی حمید نوری در مرحله تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات حقوقی و تاریخی مهمی از او کردند و به بیان برخی تناقضات موجود در ادله دادستان سوئد پرداختند. آنها معتقدند برخی شواهد تاریخی در این پرونده نادیده گرفته شده است.
نایب رییس اسکودا از برگزاری آزمون وکالت کانون های وکلا در ۱۳ مردادماه سال آینده خبر داد.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، اظهار کرد: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
نویسندگان این بیانیه «پذیرش اعتراض قانونی اولیای دم» را بر روند رسیدگی قضایی و شفافیت دادرسی و اعتمادسازی عمومی موثر دانسته‌ و خاطرنشان کرده‌اند: تنها در این مسیر است که وکلای پرونده می توانند به وظایف خود عمل کنند و همچنان تا روشن شدن نتیجه رسیدگی کامل از عملکرد دستگاه قضایی دفاع کنند.
ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در توصیفش از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا گفت: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.
همدان یکی از کانون‌های فرونشست در ایران است و سال‌هاست که درباره آن هشدار داده می‌شود. دو دشت بزرگ در این استان به دلیل برداشت‌های غیراصولی آب خشک شده و مشکلات و معضلات دیگری که بحران‌های آبی در این شهر را تشدید کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حق حدود ۹۰ هزار نفر جوان در آزمون وکالت رعایت نشده و قانون صریح مجلس از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه دور زده شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر مرکز وکلای قوه قضائیه پس از برگزاری آزمون وکلا خلاف قانون است.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
سخنگوی کاخ سفید گفت که ریاست‌جمهوری آمریکا در تحقیقات و تفتیش از ویلای ترامپ و کشف تعدادی اسناد محرمانه از این عمارت دخالتی نمی‌کند.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.
توصیه کاربردی ظریف به وکلای دادگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ