این روزها مدافعان امنیت دریایی ایران در ارتش خبرساز شده اند، از اقیانوس نوردی تا توقیف نفتکش آمریکایی؛ نفتکشی با پرچم جزایر مارشال در دریای عمان که با حکم دادستانی توسط ارتش توقیف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزئیات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سالیانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به مناسبتهای مختلف به حساب کارمندان واریز خواهد شد.
اولین مزایده سال ۱۴۰۲ توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با حضور مدیرعامل صندوق، اعضای کمیسیون مزایده، نماینده دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی برگزار شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۴۰۲ در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.
اظهارات وزیر صمت در خصوص عرضه ساندروی ایرانی و ۸ خودروی جدید در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.
صبح امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد بررسی علل و عوامل تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان می پردازند.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
رئیس عدلیه: بر اساس برنامه هفتم، قوه قضاییه موظف است سند تحول را به‌روزرسانی کند؛ بر همین اساس معاونت راهبردی با همکاری صاحبنظران در داخل و خارج از قوه در راستای به روزرسانی این سند اقدامات مقتضی را ترتیب دهد تا در پایان سال، یک سند تحول به روزرسانی شده، تدوین و فراهم باشد.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
رختکن تیم ملی قبل از بازی با روسیه توسط کادر تدارکات آماده شده است.
بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل را ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی را ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو را ۲۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لوایح عوارض بهای خدمات برای سال ۱۴۰۲ در صحن شورای شهر خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستیم تا کلیات طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال ۱۴۰۲ با افق ۱۴۱۴ نهایی و مصوب شود.
سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اعتماد به حوزه فناوری باعث خلق فرصت‌های طلایی در اقتصاد کشور خواهد شد و در این مسیر نیاز است بودجه پارک‌ها در بودجه ۱۴۰۲ حداقل دو برابر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ