مذاکرات بایرن مونیخ برای جذب ستاره منچسترسیتی در تابستان پیشرفت خوبی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن اعلام کرد یوسیپ استانیشیچ را با قراردادی قرضی و یک ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است.
دایو اوپامکانو که به دلیل اشتباهات عجیبش در لیگ قهرمانان، در مونیخ مورد غضب قرار گرفته می‌گوید حتی یک لحظه به ترک بایرن فکر نمی‌کند.
بایرن مونیخ که چند روز پیش انتقال کیم مین‌جائه را با امضای قرارداد رسمی با او قطعی کرده بود امروز این مدافع کره‌ای را به هواداران معرفی کرد و برای او یک نشست خبری ترتیب داد.
دالی بلیند پس از یک نیم فصل بازی در بایرن و جدایی از این باشگاه، قصد دارد فصل بعد برای خیرونا بازی کند.
لیام موریسون، مدافع بایرن مونیخ، به صورت قرضی راهی ویگان شد.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل فرایبورگ با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد تا قفل دروازه‌ها باز شود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد که در یکی از دیدارهای حساس این مرحله رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی با چلسی روبرو می شود.
سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریس سن ژرمن، پس از شکست شب گذشته برابر بایرن، با یک عکاس درگیر شد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل پی‌اس‌جی لیونل مسی را یک تهدید بزرگ دانست و گفت ستاره آرژانتینی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است.
دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، برای حل مشکل فریاد زدنش در زمین از یک خواننده اپرا کمک گرفته است.
سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.
آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ، در جریان دیدار مقابل هرتابرلین مصدوم شد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
مدافع فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است حذف بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان برای همه اعضای این باشگاه یک فاجعه محسوب می شود.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، در نشست خبری امروز خود گفت که هرچند شانس صعود بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک است ولی با انگیزه انتقام از بایرن وارد زمین خواهند شد.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، می‌گوید برای این که بتواند تجربه جدیدی از دنیای فوتبال داشته باشد این باشگاه را انتخاب کرده است.
عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مانند همیشه، در چند توییت به شرح مصوبات و تصمیمات امروز ستاد ملی پرداخت؛ تصمیماتی که از جمله آن‌ها الزام به استفاده از ماسک در قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین اماکن زیارتی و هیات‌های مذهبی است؛ اما شامل یک سوال مهم این روز‌های مردم نمی‌شود.
تیم سرشناس آلمانی برای جذب دی لیخت ۸۰ میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ