باشگاه استقلال نسبت به یک اتفاق عجیب درباره آکادمی رسمی خود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
بهتاش فریبا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، با انتشار دلنوشته ای، به انتقادات روز گذشته سرمربی آبی پوشان پاسخ داد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد باشگاه شارلروای بلژیک برای صدور رضایتنامه امیرحسین حسین زاده مبلغ 800 هزار یورو درخواست کرده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می خواهد به CAS شکایت کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
باشگاه شباب الاهلی امارات تکلیف مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم را مشخص کرد.
عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده است.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
مدیرعامل سابق استقلال، انتقادات شدیدی را به مدیران فعلی باشگاه و وزارت ورزش وارد کرد.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت.
باشگاه استقلال شب گذشته علاوه بر صدور بیانیه در پاسخ به اعتراضات باشگاه تراکتور نسبت به داوری اعلام کرد، در یک صنه داور از اعلام خطای آشکار به سود آبی پوشان چشم پوشی کرد.
هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیر جذب مهاجم استقلال تهران نمی شود و منتظر پاسخ رسمی مدیر برنامه های او می ماند.
به رغم تفحص پیکر ۳۸ جان باخته در زیر آوار‌های متروپل، گزارش‌های رسیده از آبادان حکایت از تداوم روند آواربرداری دارد که معنای آن شروع یازدهمین روز آواربرداری از متروپل است. تفحصی که معلوم نیست کی پایان بیابد تا فاز بعدی آواربرداری شروع شود و مقدمه برای اجرای فاز بعدی عملیات یعنی تخریب فراهم گردد.
متاسفانه هیچ گونه تماسی از سمت باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. همچنین هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ