اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه نیاز به حرکت نوین دارد تا در مباحث بین‌المللی به ویژه حقوق بشر خودش را نشان دهد.
پیگیری‌ها از نزدیکان حجت‌الاسلام والمسلمین نیری نشان می‌دهد وی در روزها، ماه‌ها و حتی سال‌های گذشته هیچ سفری به کشور آلمان نداشته و این خبر از مبنا کذب است.
متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
انتظار می‌رود که قوه قضائیه در راستای احقاق حقوق پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت و همچنین اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار که منجر به امیدآفرینی و افزایش نرخ اشتغال جوانان و همچنین باعث بهبود شرایط دسترسی مردم به وکیل می‌شود، ورود جدی‌تری به این فرایند‌های کارآموزی داشته باشد. مشخص است که این وقفه‌ها که کم‌کم عمر آن‌ها به یک سال نیز می‌رسد، نباید تبدیل به رویه و عادت متولیان امر شود تا پذیرفته‌شدگان هرسال، برای ورود به شغل وکالت، معطل درب ورودی نهاد‌های متولی تربیت وکیل نمانند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر هنوز زنده و پاینده است و از قوه قضائیه می‌خواهم با قید فوریت عوامل شهادت شهید «الداغی» را مجازات کند.
حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
نماینده مردم خمینی شهر خواستار تسریع در ارائه لایحه حجاب و عفاف از سوی قوه قضائیه شد.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اولویت‌های مهم در دستگاه قضایی حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های اقتصادی سالم است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ پرونده از تخلفات دولت سابق به قوه قضائیه ارسال شده است که لازم است دستگاه قضا هرچه زودتر این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دهد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی، دقت لازم را داشته باشند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت لازم را داشته باشند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ