رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
ستایشی درباره پرونده‌های مسمومیت‌های الکلی گفت: این مسأله تأسف‌بار بود که افرادی مبادرت به این کار کنند، چون ممنوعیت شرعی و قانونی دارد؛ اما قوه قضاییه بنا بر تکالیفی که دارد نسبت به پیگیری پرونده فوت و مسومیت ناشی از مصرف الکل در استان‌های البرز، آذربایجان غربی، قزوین و هرمزگان اقداتی انجام داده است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ پرونده از تخلفات دولت سابق به قوه قضائیه ارسال شده است که لازم است دستگاه قضا هرچه زودتر این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دهد.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
بعد از ارجاع پرونده اکبر طبری از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض، این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور‌ها ممکن است دچار سختی شوند، اما دچار بحران‌های کمرشکن نمی‌شوند که حاضر باشند هر امتیازی را بدهند و با این تحلیل‌های فرسوده، کهنه و تاریخ مصرف گذشته عملاً منافع ملی کشور فدای یکسری ادعا‌های سخنرانی محور شد.
شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک امروز مجلس و دولت نمایندگان تاکید کردند که باید پرونده مجرمان اغتشاشات اخیر به سرعت رسیدگی شود.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو، تخریب وسایل نقیله ناجا و افساد فی‌الارض دارد.
معاون اول قوه قضائیه به منظور پیگیری پرونده عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه روز جمعه وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.
سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی تاج و انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه سه ماه فرصت دارد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را رسیدگی کند و حتماً باید با متخلفان این پرونده برخورد شود.
مجلس هفته پیش گزارش تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه اصفهان را به قوه قضائیه ارسال کرد که نام برخی از دولتمردان سابق در این پرونده دیده می‌شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصویب درخواست ارسال پرونده متخلفین حادثه فروریزش ساختمان متروپل به قوه قضاییه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
در این فیلم بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اتاق دادستان دماوند و مواجهه او با تعدادی پرونده اعتراضی ارجاع نشده مربوط به تیر امسال را مشاهده می‌نمایید.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ