مسابقات واترپلو جوانان جهان با پیروزی مجارستان در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید. تیم جوانان ایران در این رقابتها پانزدهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۵ جهان رسیده است، گفت: در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه ۵۳ صعود کرده ایم.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
مسابقات واترپلو جوانان جهان با پیروزی مجارستان در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید. تیم جوانان ایران در این رقابتها پانزدهم شد.
سخنان امام خمینی در روز عاشورا، برای رژیم غیر قابل تحمل بود، همانروز دستور دستگیری امام و همراهان امام صادر شد.  ساواک و شهربانی تعداد زیادی از یاران امام را در ۱۴ خرداد دستگیرکردند ودر ساعت سه نیمه شب  پانزده خرداد، با ریختن صدها کماندوی اعزامی از مرکز، منزل امام را محاصره و به منزل وارد شده ایشان را درحالی که مشغول نماز شب بود، دستگیر کرده،  به تهران منتقل ودر بازداشتگاه باشگاه افسران زندانی کردند،
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.
روز اول هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی سپاهان دنبال شد.
روز اول از هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی سپاهان و ادامه صدرنشینی این تیم در جدول رتبه بندی دنبال شد.
بخش عمده‌ای از توسعه زیرساخت سینمای ایران در پانزده سال اخیر، توسط بخش خصوصی و به عنوان یکی از ظرفیت‌های رونق بخشی به مجموعه‌های تجاری در نظر گرفته شده و اگر سالن‌های سینما به شکل معناداری از رونق بیفتد، نه تنها این مجموعه‌ها در اداره سالن سینما تجدیدنظر می‌کنند، بلکه سایر مجموعه‌های تجاری که در دل خود سالن سینما طراحی کرده‌اند نیز در این ایده تجدیدنظر خواهند کرد و توسعه زیرساخت سینمای ایران با چالش روبه رو خواهد شد.
هرچند قبل از دهه چهل اکثر باربری‌ها در خیابان قزوین، پانزده خرداد و...مثل باربری‌های ایران ترانزیت، گیتی نورد، باربری خادم بودند اما اولین‌باربری‌های چهارصد دستگاه و یاخچی‌آباد بین سال‌های ۴۱ _۴۰ در اینجا مستقر شدند مثلا باربری حبیبی‌ که در سال ۱۳۴۲ تأسیس شد.
تراکتور موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر استقلال به پیروزی برسد اما نقش اول این بازی را وحید کاظمی ایفا کرد.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می شود.
رنکینگ وزنه‌برداری جهان 2022 به صورت رسمی اعلام شد.
برنامه جدید هفته پانزدهم لیگ برتر ایران
دو وزنه‌بردار دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دسته های ۸۱ و ۸۷ کیلوگرم به ترتیب پانزدهم و دهم شدند.
طلسم پیروزی کشتی‌گیران ایرانی مقابل اعجوبه امریکایی در مبارزه پانزدهم، شکسته شد.
نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران
​طرح ملی «ایران جوان» توسط بنیاد پانزده خرداد و با حضور بانک صادرات ایران و با هدف ترغیب و تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری و جوانی جمعیت آغاز شد.
زمان برگزاری مسابقات هفته دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران‌ مشخص شد.
تیم ملی فوتبال دختران زیر پانزده سال ایران در مسابقات کافا - تاجیکستان به نایب قهرمانی رسید.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
رئیس اصل۹۰ مجلس: تایید صلاحیت تاج شائبه دارد
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟
جشنواره پانزدهم سینماحقیقت به پایان رسید و برترین مستندهایی که در این دوره به نمایش درآمد رونمایی شد؛ مستندهایی که اگرچه آیینه تمام نمای تولیدات مستند ایران در طول سال 1399 و 1400 نیستند اما بی‌تردید می‌تواند تصویری کلی از فضای مستند ایران در این مدت به نمایش بگذارد؛ تصویری که می‌توان در قالب چند مستند مورد توجه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ