شش دلیل عمده عدم واریز سود سهام عدالت برای مشمولان اعلام شد ؛ پس اگر سود سهام عدالت برای شما واریز نشده است مطلب زیر را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.
فرزین با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبه نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات با هیچ کس رو دربایستی نداریم تصریح کرد: نرخ‌های سود کنونی، نرخ‌های خوبی است و اگر بانک‌ها بر این اساس کار کنند مشکلی پیش نمی‌آید.
اگر ادن هازارد را بدترین خرید تاریخ رئال بدانیم، قطعا لوکا یوویچ دومین خرید بد تاریخ کهکشانی‌هاست، ولی باشگاه به‌زودی از طریق او به چهار میلیون یورو خواهد رسید.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
معاون نظارت بانک مرکزی گفت: اگر قرار است شکاف میان نرخ سود تسهیلات و سپرده را کم کنیم باید اجازه دهیم که کارمزد شبکه بانکی اصلاح شود.
خوش چهره گفت: درحال حاضر،نسبت تسهیلات اعطایی باقیمت مسکن تناسبی نداردوبانک‌ها به دنبال سودهای بالا وزود بازده هستند؛ درصورتیکه اگر وام‌های خود را به بخش مسکن بدهند، باید سود پایین درنظربگیرد
رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: اولین صندوق‌های سهامی که در سال ۱۳۸۷ تأسیس شدند، ۵۰۰ تا ۶۰۰ برابر بازدهی داشته‌اند. این سود در هیچ بازاری اتفاق نیفتاده است.
در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
معاون وزیر صمت گفت: کنترل قیمت‌ها همزمان با رشد تولید ممکن است منجر به کاهش سود کالا شود، حال اگر سود کالا کاهش پیدا کند انگیزه و رغبت تولیدکننده برای تولید کمتر خواهد شد.
چه کسانی از این سلسله‌اتفاقات سود می‌برند؟ و اگر واقعاً علت این حوادث، عمدی است چه تفکری پشت این داستان وجود دارد؟ به‌نظر می‌رسد که یک ایده و سازمان‌دهی پشت این اتفاقات وجود داشته باشد. اگر این فرضیه درست باشد آیا چنین ساختاری می‌تواند از چشم نهاد‌های امنیتی دور بماند؟
مجید عشقی گفت: متاسفانه برخی از سیاست‌گذاری‌ها باعث شده تا سرمایه‌گذاری به شدت کمرنگ‌تر از گذشته شود و افراد به جهت دریافت سود به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند. سیاست‌گذاری‌ها افراد را به سوداگری سوق می‌دهد و این در حالی بوده که دیدگاه‌های کوتاه مدت در سرمایه‌گذاری خطر بزرگی را به بار می‌آورد. ورود سلیقه‌ای دستگاه‌های نظارتی در چرخه‌ها و تصمیمات اقتصادی می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد، اگر خواهان جبران و ایجاد ثبات هستیم باید بستر کسب سود را برای سرمایه‌گذارانی که به بخش واقعی اقتصاد و بازار سهام ورود کرده‌اند، حمایت کنیم.
رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به ورزش‌های زورخانه‌ای که باعث بی‌رونق شدن زورخانه‌ها و یا ثبت این ورزش به نام کشور جمهوری آذربایجان شده است، گفت: خیلی از صاحبان زورخانه‌ها می‌گویند اگر زورخانه را تبدیل به انباز سیب‌زمینی کنیم سود بیشتری دارد!
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
«در حال حاضر با توجه به تورم، عملاً نرخ بهره در اقتصاد ایران منفی ۳۰ درصد است. به این معنی که نرخ رسمی بهره بانکی را حدود ۲۰ درصد در نظر بگیریم، اگر کسی همین الان تسهیلات بانکی دریافت کند، با توجه به اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد است، به دلیل تورم ۵۰ درصدی در اقتصاد کشور، فرد وام گیرنده در همان ابتدا با یک سود بیش از ۳۰ درصدی روبرو می‌شود. این موضوع نشان دهنده پدیده نرخ بهره منفی در اقتصاد ایران است»
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.
مهدی پازوکی بیان داشت: دولت اگر هنر داشته باشد و از افراد کاردان و کارآمد در مناصب اقتصادی استفاده کند، می‌تواند تنها با استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور، اقتصاد ملی را شکوفا کند، در این رابطه بر اساس برآورد‌های رسمی دارایی‌هایی ایرانیان خارج از کشور حدود ۲ تریلیون دلار محسوب می‌شود که تنها اگر ده درصد از آن یعنی مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد دلار به اقتصاد ایران بازگردد، بدون شک دیگر کشور نیاز به سرمایه گذاری خارجی نخواهد داشت و اوضاع اقتصادی دگرگون خواهد شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی پس از ثبت نام برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: اگر سفر برخی اعضا به عنوان سیاهی لشگر باشد به سود کمیته نیست.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نگاه بانک مرکزی تأمین مالی هدفمند در حال رخ دادن است.
سازمان اورژانس کشور هم مانند دیگر دستگاه های خدمات رسان در ماه محرم تمهیداتی برای برگزاری مراسمات این ماه دارد که حضور تکنسین های اورژانس در هئیات از جمله این موارد است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش تعداد خدمات امدادی به دنبال وقوع سیلاب های اخیر در کشور خبر داد.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برای برگزاری اردوی مشترک عازم ترکیه شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ