اهواز- استاندار خوزستان گفت: زمین‌های مازادی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارند باید از آن‌ها گرفته شده و صرف ساخت مسکن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با استفاده از سندهای عادی به راحتی می‌توان زمین‌های دولتی را خرید و فروش کرد که با الزام به ثبت معاملات غیرمنقول باید از این کار جلوگیری شود.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مستند به اظهارات دستگاه‌های ذی‌ربط، بیش از ۴۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی در سطح کشور زیر کشت محصولات کشاورزی است که با آب‌های نامتعارف کشت و تولید می‌شود.
رافائل نادال برای تماشای آخرین مسابقه احتمالی هموطنش در مایورکا حاضر شده است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: زمین‌هایی را به دست فروشان اطراف تئاتر شهر معرفی می‌کنیم تا این افراد منتقل شده و حریم این بنا نیز پاکسازی شود.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: بالغ بر ۵۰ هکتار از زمین‌ها و اراضی را پس گرفتیم.
اهواز - فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از کشف ۲ پیکرک سفالی در زمین‌های کشاورزی شهر شوش خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:بیشترین پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در گذشته از مناطق یک تا ۶ بود اما امروز برای مناطق جنوب شهر است.
برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی یکی از عوامل موثر در تشدید فرونشست بوده و اکنون وسعت و شدت فرونشست در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش از سایر استان‌هاست.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: نظر به خشکسالی پارسال، کشاورزان خوزستانی به‌خصوص شهرهای شوش و کرخه امسال کشتی نداشته و باید پرداخت اجاره‌بهای زمین‌ها باید اقساطی شود.
عضو کمیته داوران مدعی شد که برای اینکه اتفاقات بدتر از این رخ ندهد باید نیمکت ذخیره ها از کنار زمین حذف شود.
اتفاق رخ داده در بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم مرا به یاد خاطره‌ای دور برد. «شایعه اهدای زمین به مردم در ازای ۵۰ میلیون تومان، برخی از اهالی بندرعباس، با گچ و یا سنگ زمین مد نظر خود را مرزبندی و مشخص کردند»! باوراین شایعه در عصر رسانه‌ها کمی که چه عرض کنم خیلی عجیب بود.
یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است.
عضو شورای شهر تهران گفت: زمین‌های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت‌ شده باید مشخص شود.
سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات تازه‌ای از تغییر اسناد مالکیت اراضی دستگاه‌ها به وزارت راه و شهرسازی منتشر کرد.
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در۹۰۰ شهر کمبود زمین نداریم، خاطرنشان کرد: قرار است زمین‌های ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری به همراه وام و دیگر خدمات برای ساخت منزل به مردم ارائه شود و اگر کسی پول برای ساخت مسکن ندارد تدریجی آن را بسازد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
معاون گردشگری کشور یکی از موارد تفاهمنامه هایی که با دستگاه‌های دیگر امضا شده را استفاده از ظرفیت زمین‌های اطراف فرودگاه‌ها برای ایجاد تأسیسات اقامتی دانست.
لیگ برتر تنیس در زمین‌های لوکس باشگاه انقلاب
زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب برای میزبانی لیگ برتر تنیس در اختیار فدراسیون این رشته قرار گرفت.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک شش میلیون هکتار از زمین‌های کشاورزی کشور، زیر کشت دیم قرار دارد.
تولیت آستان شاه عبدالعظیم حسنی گفت:ما حاضر هستیم زمین‌های آستان را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا مسکن در آنها ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ