سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مستند به اظهارات دستگاه‌های ذی‌ربط، بیش از ۴۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی در سطح کشور زیر کشت محصولات کشاورزی است که با آب‌های نامتعارف کشت و تولید می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از امضای تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کارورزی برای آموزش ۴۸ هزار سرباز علاقه‌مند خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.
از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت بیش از ۱۹۳ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی را نشان می‌دهد.
فرمانده قرارگاه نوروزی(امین) پلیس امنیت اقتصادی از کشف سه هزار و ۸۸ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
یک مرکز حقوق بشری اعلام کرد که در جریان ۸ سال تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن بیش از ۴۸ هزار تن از شهروندان این کشور به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: شمار کشته شدگان زمین لرزه ترکیه به ۴۸ هزار نفر رسید.
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
شاخص کل تا این لحظه از معاملات با ریزش بیش از ۴۸ هزار واحدی کار خود را ادامه داده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که بیش از ۷۰ هزار فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارند در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارد در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
طی ۵ ماه نخست امسال ۳۸۸ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو تولید از سوی خودروسازان تولید شده و در مقابل ۴۳۶ هزار و ۵۹۷ دستگاه خودرو فروخته شده که بیانگر تکمیل شدن خودروهای ناقص است.
باشگاه تراکتور ۴۸ ساعت پس از تعیین بهای بلیت، تخفیفی عجیب را به هواداران تیم داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶۷ تن از ایشان وخیم است.
خیران خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۴۸ هزار کودک نیازمند را برعهده گرفته‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۱۷ تن از ایشان وخیم است.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت سهام شرکت «سیمان آبیک» با نماد سابیک در بازار بورس عرضه شد. در پایان عرضه اولیه سابیک به هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ