سهامداران پرسپولیس برای بازگشایی نماد تا ساعت ۲۴ امشب منتظر بمانند و اگر فردا نماد پرسپولیس در بورس بازگشایی نشد، شنبه این بازگشایی انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
نام افشین پیروانی در نقطه عطف نخسین دبل پرسپولیسی‌ها در تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.
باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
تمرین فردای پرسپوليس با نظر کادرفنی تعطیل شد تا بازیکنان بعد از ۲۴ ساعت استراحت آماده جدال بعدی شوند.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است تا این بازیکن بتواند طلسم خارجی‌ها را بشکند و به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شود، اما آماری از این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.
کاپیتان صنعت نفت گفت اینکه تیم بد بسته شده یا نه، مهم نیست و باید تا آخر فصل با این بازیکنان بجنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
سرمربی تیم ملوان گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که استقلال را شکست دهیم تا پرسپولیسی‌ها خوشحال شوند.
یحیی گل‌محمدی امروز درحالی که بازیکنان اصلی در ورزشگاه کاظمی ریکاوری می‌کردند به ورزشگاه تهرانسر رفت تا عملکرد دیگر شاگردانش را زیر نظر بگیرد. استایل خاص او و ماسکی که بر صورت داشت سوژه عکاس پرسپولیسی‌ها شد.
کرواسی تا ساعاتی دیگر در مرحله رده‌بندی جام‌جهانی 2022 برای کسب مدال برنز به مصاف مراکش می رود.
یورگن لوکادیا جمعه گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد تا پس از یک هفته استراحت دوباره به ایران باز گردد.
مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با شهرداری تهران هستند تا بتوانند مجوز ساخت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید کاظمی را به دست بیاورند.
نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن‌ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد!
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
شرایط این بازیکن کادرفنی را امیدوار کرده تا بتوانند از او در دربی نود و نهم استفاده کنند.
پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!
با اعلام پزشک باشگاه پرسپولیس ۲ ستاره سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان در تعطیلات فیفادی نیستند.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی، بیشترین حضور در زمین را دارند و با ۵۴۰ دقیقه حضور در ترکیب، رکورددار سرخپوشان به شمار می‌روند و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.
چک اول باشگاه پرسپولیس که برای اوایل مرداد بود، پاس شد، اما چک دوم که برای ۱۵ شهریور بود پاس نشد تا وعده رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به این خیریه عملی نشود.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس که به تازگی با این تیم قرارداد بسته است به دلیل دوری از مسابقات شرایط جسمانی مناسبی ندارد. از این رو در تهران مانده است تا تمرینات خود را پشت سر بگذارد.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران برای دومین‌بار متوالی در لیگ بیست‌ودوم، ضربه پنالتی به‌دست آمده به سود مس رفسنجان را از دست داد تا همچنان ناکام در گلزن در فصل جدید باشد.
اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.
مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران گفت: حداقل ۸۰ درصد از تولید سالیانه خودرو شاهین از طریق بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ