دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر عرضه سهام در بورس میزان هزینه های صرف شده در فصل گذشته و در فصل پیش رو را به طور رسمی اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
فدراسیون فوتبال ایران خواستار حضور ۱۰‌ بازیکن پرسپولیس در سفارت بلغارستان برای دریافت روادید شد.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
فارغ از هر نتیجه ای در مصاف نساجی – پرسپولیس، امروز استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاطره ساز خواهد شد. اشک یا لبخند ها؛ کدام یک سهم استادیوم شهید وطنی خواهد شد؟
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک مالی چشم گیری کرده است و باید دید آیا این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال ایران نیز واریز شده است؟
فدراسیون فوتبال عراق، پاداش ویژه‌ای برای شاگردان عماد رضا بابت صعود به فینال جام ملت‌های جوانان آسیا در نظر گرفته است.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بیشترین سهم را در مراسم برترین‌های سال داشت.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، به مشخص نبودن شرایط بلیت فروشی، تعداد بلیت های سهم سپاهان و نحوه انتخاب داوران برای مسابقه فردا مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.
قنبرزاده، نایب‌رییس دوم فدراسیون فوتبال، در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه حامل خبری خوش برای سرخابی‌های پایتخت بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
حق پخش تلویزیونی در بودجه سال آینده بسیار اندک است و نمی‌توان با آن کمکی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی انجام داد
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا مطابق با همه دوره‌های گذشته شگفتی‌های زیادی در خود داشت که قهرمانان شش دوره جام جهانی هم اسیر آن شدند.
برادران ساگینوما - این نامی است که آلمان و اسپانیا باید به خاطر بسپارند.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم ملی در جام جهانی دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته سیزدهم لیگ پرتغال به یک پیروزی پرگل دست یافت و سهم مهدی طارمی در این برد یک پاس گل بود.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود سهم بسزایی در پیروزهای اخیر این تیم داشت و خودش را به عنوان گمشده سرخپوشان معرفی کرد.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ