خودروساز سوئدی کونیگزگ که در حوزه توسعه هایپرکارهای عملکردبالا فعالیت دارد، با رگرا سابقه چشمگیری را از خود به جا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات بلژیکی از این رویداد باورنکردنی در جاده های خود خبر داده اند
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
گروهی از محققان بین المللی مدعی شده اند رکورد جدید سرعت انتقال داده برای فیبر نوری استاندارد ابداع کرده اند که ضخامت آن کمتر از موی انسان و حاوی ۱۹ هسته است.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
یک خودروی برقی در مدت زمان باورنکردنی ۲۹.۹۳ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و رکورد زد به این بهانه با ۸ مدل از سریع‌ترین خودروهای جهان بیشتر آشنا می‌شویم که بوگاتی بولاید شاخص ترین آن‌هاست.
فناوری نوینی ابداع شده که با کمک سیستم لیزرنوری، داده را از فاصله ۴۸۰ کیلومتری در فضا با سرعت ۲۰۰ گیگابیت برثانیه به ایستگاهی در زمین منتقل کرده است.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
«دستیابی به سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه در ماه ژوئن برای ما بسیار مهم بود و اکنون ما این سرعت داده را دو برابر کرده‌ایم. این قابلیت، نحوه ارتباط ما در فضا را تغییر خواهد داد.»
برنان جانسون، مهاجم 21 ساله و ولزی ناتینگهام فارست توانست با ثبت سرعت 69/36 کیلومتر بر ساعت، عنوان سریعترین بازیکن لیگ برتر را به دست بیاورد.
ارلینگ هالند با ثبت سی و یکمین گل خود در لیگ برتر انگلیس به رکورد محمد صلاح رسید.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای چهل و نهمین بار بر فراز مریخ پرواز کرد و این بار نیز  سرعت و ارتفاع آن از پروازهای قبلی بیشتر بود که رکورد به حساب می آید.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
سریع ترین کوادکوپتر جهان رکورد خود را در گینس ثبت کرد. این پهپاد که ساختار خاصی دارد با ۴۹۰ گرم وزن رکورد سرعت ۳۶۰.۵۰۳ کیلومتر برساعت را ثبت کرد.
مهندسان دانشگاه MIT رکورد جدیدی برای انتقال داده بین ماهواره و زمین ثبت کردند.
فعالیت کارخانه روسیه در نوامبر با سریع‌ترین سرعت در تقریباً ۶ سال اخیر رشد می‌کند.
رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار ۱۵ درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.
داروین نونیز دیشب در جریان پیروزی لیورپول مقابل وستهم در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی خارق‌العاده داشت که رکورد لیگ برتر انگلیس را شکست.
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.
برباد رفتن دو رکورد تاریخی دوی سرعت ایران با ایراد وای‌فای ترکیه
رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!
رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!
رکورد دوی ۱۰۰متر سرعت ایران شکسته شد
تورم منطقه یورو در ماه گذشته مطابق با برآورد اولیه، بیش از چهار برابر هدف بانک مرکزی اروپا (ECB) با تاکید بر برنامه‌های این بانک برای افزایش نرخ بهره در ماه آینده برای مهار رشد بی‌رویه قیمت‌ها، به رکورد ۸.۱ درصد رسید.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۹ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ