مقامات بلژیکی از این رویداد باورنکردنی در جاده های خود خبر داده اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ال‌کلاسیکوی شب گذشته بین رئال و بارسا در دالاس رکوردس جدید از حیث حضور تماشاگر به ثبت رساند.
اسپانیا 30 سال است به مدافع قهرمانی جام ملت‌های اروپا نباخته و دیشب برابر ایتالیا این رکورد را حفظ کرد.
پپ گواردیولا در تنها 15 سال فعالیتش به عنوان مربی فوتبال در سطح اول اروپا، توانسته برنده 34 جام شود.
نزدیک به یک سال است که هیچ تیمی نتوانسته در نوکمپ و در جریان بازی به بارسلونا گل بزند.
رکورد کمترین گل خورده در یک فصل از بازی های لیگ و بیشترین تعداد کلین شیت در اختیار چلسی ژوزه مورینیو در فصل 05-2004 است ولی این رکورد ممکن است به بارسلونا برسد.
مایکل اولیس، ستاره جوان کریستال پالاس، در بازی مقابل لیدز و در ارسال پاس گل هت تریک کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که در لیگ برتر به این رکورد دست یافته است.
فلورنتینو پرز پس از قهرمانی دیشب رئال در جام باشگاه‌های جهان، با رکورد قهرمانی‌های سانتیاگو برنابئو، رئیس افسانه‌ای رئال، برابری کرد.
تا به اینجای فصل برای رئال بتیس و رنس فرانسه بیش از هر تیمی در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا کارت قرمز ثبت شده است.
با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رکورد تاریخی باشگاه یوونتوس نیز تثبیت شد.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره‌کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.
مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
ژاوی هرناندز پس از پیروزی امشب بارسا برابر مایورکا، رکورد بهترین شروع و شکست‌ناپذیری یک مربی در بازی‌های خارج از خانه لالیگا را به نام خود ثبت کرد.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
بارسلونا اگر در بازی بیرون خانه بعدی خود شکست نخورد، ژاوی از رکورد ویژه زین الدین زیدان عبور خواهد کرد.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
لیونل مسی شب گذشته در بازی برابر یوونتوس و با تصمیم کریستوف گالتیه تعویض شد و پس از 63 بازی در لیگ قهرمانان، نتوانست 90 دقیقه کامل در میدان باشد.
لیونل مسی با گلی که دیشب به لیل زد، در رده بندی بهترین گلزنان تاریخ به رتبه سوم رسید و به رونالدو نزدیک‌تر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ