معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون زائران حاضر در راهپیمایی اربعین توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
جنبش غیرنظامی M۶۲ روز یکشنبه خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای فرانسوی از خاک نیجر شد.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
رئیس جمهور اوکراین در جریان نشست مطبوعاتی مشترک با رهبران کشورهای آفریقایی که به امید میانجی‌گری جهت پایان جنگ وارد این کشور شده‌اند، از شرط کی‌یف برای آغاز مذاکرات صلح پرده برداشت.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
مجمع عمومی سازمان ملل در سالگرد جنگ اوکراین و پس از دو روز بحث و رایزنی به قطعنامه ای رای داد که خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای نظامی روسیه از خاک اوکراین و توقف درگیری ها شده است.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، که در فهرست خروج بارسا قرار دارد، با دریافت پنج میلیون یورو حاضر به جدایی است ولی بارسا همچنان نمی‌خواهد به او غرامت بدهد.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، اعلام کرد: ملاک شرکت در راهپیمایی اربعین، تزریق دوز یادآور واکسن کرونا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ