مربی پیشین نواک جوکوویچ در مورد شانس بهترین تنیسور تاریخ برای فتح گرنداسلم تقویمی مطالبی بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و حسابداری در مقطع کارشناسی؛ رشته‌های مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مواد در مقطع دکتری بالاترین میزان اشتغال را دارند و می‌توان گفت رشته‌های پرطرفدار با بازارکار مشخص هستند.
اردوی تیم فوتبال میلان در ایالات متحده به زودی آغاز خواهد شد.
شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می‌دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به میزان ۱۴ درصد کاهش می‌دهد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
الهلال موفق شد به لطف 2 پنالتی که اودیون ایگالو از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل کرد، دربی ریاض را پیروز شده و از سد النصر عبور کند.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود پیروزی 1-0 تیمش مقابل ناپولی در دیدار رفت، شانس صعود دو تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را برابر دانست.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
کارلوس کی روش در نقل قولی کوتاه درباره اینکه کدام تیم‌ها از میان ۶ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: به نظرم ایران و ژاپن!
پرسپولیس و استقلال شانس قابل توجهی دارند تا بیشترین میزان پاداش را در اختیار بگیرند.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، بابت برتری شب گذشته تیمش مقابل میلان ابراز خوشحالی کرده است.
ازبکستان با 9 امتیاز کامل مرحله گروهی جام ملت های آسیا را به پایان رساند.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
مدافع جوان مس رفسنجان می گوید هرسال انگیزه شان بیشتر می‌ شود و به همان میزان رتبه بالاتری نیز کسب خواهند کرد!
رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی، میلان را شانس اول فتح اسکودتو نمی داند و از اینتر و یوونتوس به عنوان تیم های مدعی اول قهرمانی نام برد.
فیلم «قهرمان» تازه ترین ساخته اصغر فرهادی، جوایز گلدن گلوب را به فیلم «ماشینم را بران / Drive My Car» اثر ریوسوکی هاماگوچی واگذار کرد تا شانس او برای موفقیت در اسکار 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ