مدافع جوان مس رفسنجان می گوید هرسال انگیزه شان بیشتر می‌ شود و به همان میزان رتبه بالاتری نیز کسب خواهند کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع مس رفسنجان امیدوار است همراه این تیم بتواند لیگ برتری موفق‌تر از سال گذشته را سپری کند.
یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.
قرعه کشی روز پنجم مسابقات قهرمانی جهان اعلام و دو نماینده ایران در وزن اول آقایان و بانوان رقبای خود را شناختند.
سردبیر و مدیر مسئول سابق «کیهان» از احضار به اطلاعات سپاه قم خبر داد.
نصیری گفت: این از عجایب است که می‌گویند ظریف برجام را نخوانده و متخصص نیست و آقای باقری با تحصیلات غیرمرتبط برجام را خوانده است. ما باید به قلدری آمریکا تن دهیم وگرنه بیچاره می‌شویم؛ ولو اینکه با این سیاست خارجی مردم را بیچاره کرده اند. هر چه دیرتر جام زهر را بنوشیم مردم بیشتر خسارت می‌بینند. فرزند دبیر شورای امنیت صادر کننده نفت است این سیاست خارجی برای آقازاده‌ها سرشار از نعمت بوده است. وقتی سیاست ایدئولوژیک می‌شود و از مدار عقلانیت خارج می‌شود وضع می‌شود آنچه که امروز می‌بینیم.
جلسه اعضاء کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی موی‌تای FAMA با حضور جواد نصیری به عنوان نایب رئیس این فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شد.
مدافع مس رفسنجان معتقد است در صحنه منجربه پنالتی نساجی برخوردی با کریم اسلامی نداشته است.
نماینده انحصاری و تام الاختیار فدراسیون بین‌المللی موی‌تای در ایران از اتهامات دفتر حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی تبرئه شد.
شکایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از نماینده فدراسیون جهانی موی تای در ایران به جایی نرسید و دستور منع تعقیب برای جواد نصیری صادر شد.
از روز گذشته فیلم حرف‌های جنجالی کارشناس شبکه افق درباره علی دایی دست به دست می‌چرخد.
روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد کشوری با شناخت نفرات برتر دو وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.
روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد کشوری با شناخت نفرات برتر دو وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.
نصیری، سردبیر اسبق کیهان، با تغییر رویکرد، در سال‌های اخیر، مطالب انتقادی در کانالش منتشر می‌کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از نظر موشک‌های برد بلند، نقطه زن و توان مین ریزی و سایر ابعاد پهپادی از توانایی‌های بی نظیری برخوردار و در اوج اقتدار است و توانسته دفاع مناسبی در خلیج فارس برقرار کند.
سرپرست فدراسیون گلف با صدور حکمی سرپرست انجمن مینی گلف این فدراسیون را منصوب کرد.
مهدی نصیری نوشت: یک چیز واضح است زلنسکی دلقک نبود. او فرار نکرد، تسلیم نشد و در برابر یک تهاجم همه جانبه مقاومت کرد.
در پایان ششمین روز ثبت نام برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای ریاست و یک نفر برای نایب رئیسی بانوان نامزد شدند.
تنها کافیست این روز‌ها به اطراف خود بنگریم و ببینیم تا چه اندازه جامعه به شنیدن اخبار منفی و خشونت‌آمیز میل دارد. یا اگر مشهودتر بگوییم کافیست به فیلم‌های منتشر شده به فیلم‌های منتشر شده از شعار‌های دانشجویان در دانشگاه‌های درجه یک کشور همچون شریف، بهشتی، خواجه نصیر و... بنگریم تا عمیق فاجعه خشونت و گذار از مرز‌های اخلاق سنتی را ببینیم. گویی گستره‌ای از مرز‌های اجتماعی پیشین از میان رفته‌اند و تنها خشونت است که اکنونیت سوژه‌هایش را معنا می‌بخشد. حال می‌توان از این مجمل، حدیث مفصل انسداد سیاسی در کشور را بازخوانی نماییم.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت:ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» ؛ دوستش داریم و می خواهیم به آن برسیم.
مهدی نصیری نوشت: تا اطلاع بعدی به موضوعات سیاسی حساسیت برانگیز (به استثنای مباحث اندیشه‌ای و نظری سیاسی و غیر سیاسی) نخواهم پرداخت و مانند میلیون‌ها نفر دیگر منتظر میمانم که ببینم خسروان با این ملک و کشور چه خواهند کرد
مربی تیم ملی روئینگ ایران که منتقد برگزاری کاپ آسیا در این زمان در تهران بود، ارزیابی خود را در مورد وضعیت رکوردها و تمرینات شاگردان اعزامی اش به مسابقات قهرمانی جهان تشریح کرد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه سه عامل انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه های غیرمتعارف را دلایل اصلی ریزش بورس عنوان کرد.
روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ