نتایج سرمربی تیم استقلال تهران مورد انتقاد باشگاه و همینطور هواداران این تیم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
بازیکنان نساجی مازندران آخرین تمرینات خود برای جدال با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی را پشت سر می‌گذارند.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، شانس بالایی برای همراهی تیمش در فینال جام حذفی دارد.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
پیشکسوتان فوتبال خوزستان در آخرین تمرین استقلال ملاثانی که یک پای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است، شرکت کردند.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
تیم فوتبال گل‌گهر به عنوان آخرین تیم به جمع 8 تیم برتر جام حذفی سال جاری راه پیدا کرد.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
دیدار گل‌گهر و فولاد آخرین بازی امسال فوتبال ایران خواهد بود که با حذف یک تیم مدعی جام حذفی همراه خواهد شد.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان بدون حضور هافبک این تیم برگزار شد تا غیبت او در دیدار مهم جام حذفی قطعی شود.
آخرین مصاف پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی درحالی با پیروزی سرخپوشان پایتخت در وقت‌های اضافی تمام شد که اتفاقات تلخ و هشدار دهنده‌ای در پایان آن رخ داد۰
با اشتباه عجیب نفت‌مسجدسلیمان در بکارگیری بازیکن غیرمجاز، ملوان بندرانزلی موفق به صعود به جمع شانزده تیم جام حذفی شده است.
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی در جام حذفی فصل جاری برگزار شد.
سعید صادقی که در دیدار با نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شده، همچنان وضعیت مبهمی برای همراهی این تیم در دیدار جام حذفی خواهد داشت.
برای اولین بار در تاریخ، سه نماینده آسیا در مرحله حذفی حضور خواهند داشت.
تیم فوتبال مراکش در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ