آمار نشان می دهد این منچستریونایتد تفاوت فاحشی با تیم ناکام دو هفته ابتدایی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال اتحاد کلباء با یک مدافع جوان برزیلی قرارداد امضاء کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، 12 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 را معرفی کرد.
به نظر می رسد که آپوئل با جذب یک وینگر راست، بی خیال کوین یامگا شده باشد.
بایر لورکوزن از جنبه بازی دادن به بازیکنان جوان، یکه‌تاز فوتبال آلمان محسوب می‌شود.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
در تمرین امروز استقلال یک اتفاق ویژه رخ داد که روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم را بالاتر برد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا، در یک قدمی سکو قرار گرفت.
آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
نفر اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، سرمربی تیم ملی بعد از مصدومیت دنده به او گفته است اگر بخواهد حتی با یک دست هم در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، این حق اوست.
با رقم خوردن نتایج روز پنجم مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاههای کشور، تیم آرتین یک گام دیگر به قهرمانی این مسابقات نزدیکتر شد.
عدم پرداخت مطالبات یک مجموعه ورزشی در شهر بروجن از سوی فدراسیون باعث شده تا این مجموعه اقدام به شکایت از دونده تیم ملی کند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
به تازگی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد و در این نشست خواستار جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده شده است.
داوود پرهیزکاری دبیرکل فدراسیون فوتبال از شرایط تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
مدافع چپ ملی‌پوش استقلال در جریان دیدار با تونس از زمین اخراج شد.
ستاره والیبال ایتالیا به خاطر شعارهای نژادپرستانه از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کرد.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
کارشناس فوتبال گفت: مس کرمان یک تیم دونده و جنگنده است و دوندگی این تیم می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.
اسکوچیچ در جلسه اخیر خود با مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه قبل از فرا رسیدن پنجره بازی‌های ملی شده است.
اثر درخشان تیم برتون، یکی از بهترین فیلم‌های اسلشر تاریخ سینماست که روانشناسی یک قاتل را برای تماشاگر قابل فهم می‌کند و در روایتی با منطق قابل دفاع، فرجامی تکان دهنده را رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ