کاپیتان تیم ملی قرقیزستان بعد از 3 سال بار دیگر مقابل مهاجم مطرح ایران مغلوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والری کارپین می گوید که وینگر ایرانی روستوف برای رسیدن به فرم ایده آل، به زمان نیاز دارد.
میلاد والی‌زاده، جوان‌ترین عضو تیم ملی کشتی آزاد به ویدیویی که از او بعد از برد بزرگ برابر رقیبش در مجارستان وایرال شد، واکنش نشان داد.
«و. دی دونِی»، «آرتور جیمز»، «سرجیو لویتسکی»، «هربرت رز» و «والری» معروف‌ترین عکاسان انگلیسی بودند که شاه در جریان سفر به اروپا به آتلیه آن‌ها رفته و عکس گرفته است.
بر اساس این گزارش، اسناد حاکی از آن است که «متهم در نبردهای آزادسازی استان نینوا در تروریست‌ترین موقعیت فعالیت می‌کرد» و هم‌چنین در بخشی موسوم به «امنیت بخش الحدیده» نیز فعال بود.
والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه، در مصاحبه‌ای کوتاه با تاس توضیح داد که چرا تیم ملی این کشور به مسابقات قهرمانی فوتبال آسیای مرکزی نخواهد رفت.
مدافع سابق اسپارتاک معتقد است که فدراسیون روسیه باید با والری کارپین خداحافظی کند.
والری کارپین سرمربی روسیه گفت که پس از گل تساوی، ایران حملات بیشتری را به روی دروازه تیمش خلق کرده است.
والری کارپین سرمربی روسیه اسامی بازیکنان مورد نظرش برای دیدار با ایران را اعلام کرد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.
شاگردان والری کارپین آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
والری کارپین سرمربی روسیه در حاشیه تمرین این در ورزشگاه آزادی گفتگویی را انجام داد و تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا توصیف کرد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه به تمجید از بازیکنان ایرانی از جمله سردار آزمون و سعید عزت اللهی پرداخت.
والری کارپین، سرمربی روسیه مخالف حضور د‌و ستاره برزیلی زنیت در تیم ملی است.
ایوب والی با انتشار یک استوری به حسین حسینی سنگربان استقلال واکنش نشان داد.
منابع امنیتی در عراق از هلاکت والی گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه و ۲۲ تروریست دیگر خبر می دهند.
والی بلخ در انفجاری که در دفتر وی در ولایت بلخ واقع در شمال افغانستان رخ داد، کشته شد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
والری گراسیموف که در اوایل ماه میلادی جاری به عنوان فرمانده نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب شد، سعی دارد انضباط بیشتری در ارتش روسیه ایجاد کند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
ژنرال والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین، پیشتر گفته بود که روسیه می‌تواند در فوریه (بهمن) حمله جدیدی را آغاز کند. وی تاکید کرد: «در بهترین حالت این حمله در ماه مارس (اسفند) و در بدترین حالت در پایان ژانویه (اوایل بهمن) رخ می‌دهد».
والری سولوی، تحلیلگر سیاسی مدعی شده که پوتین از چندین بیماری جدی از جمله سرطان، پارکینسیون و اختلال اسکیزوفرنی رنج می‌برد. سولوی معتقد است که سلامتی پوتین به طور چشمگیری رو به وخامت بوده است. او معتقد است که وضعیت پزشکی پوتین بر قضاوت و تصمیم گیری او در مورد جنگ اوکراین تاثیرگذار بوده است.
پس از شایعات تنش بین ژنرال والری زالوژنی، فرمانده ارشد نظامی اوکراین و ولودیمیر زلنسکی؛ به زالوژنی گفته شده که کمتر در انظار عمومی حاضر شود.
والری کارپین، سرمربی روسیه، می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ