اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرالکو در حالی پا به هفته سوم می گذارد که یک پیروزی روحیه بخش خانگی را در هفته دوم پشت سرگذاشته است.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنم نفت با عبدالله ویسی نتیجه می‌گیرد. او در همین فولاد آسیب خورد ولی در آبادان هنرنمایی کرد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.
اهواز- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در سال‌های گذشته خوزستان رتبه اول غرق‌شدگی را داشت ولی از سال ۱۴۰۰ به بعد این رتبه به رتبه دوم کاهش یافت.
اهواز- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با همکاری سپاه خوزستان و منابع طبیعی بیش از ۱۶ هزار هکتار نهال‌کاری و بیابان زدایی در استان انجام شده است.
سخنگوی فولاد خوزستان می‌گوید اختلاف نظر میان جواد نکونام و باشگاه وجود دارد ولی این اختلاف قابل حل است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پاسخ به وضعیت گرد و غبار خوزستان گفت: پنجشنبه گذشته سفری به این استان داشتم و خوشبختانه فعلاً تمام دشت خوزستان مرطوب است، ولی هنوز میزان گرد و غبار آن ۱۰۰۰ پی پی ام بود. منشاء ۹۵ درصد گرد و غبار استان خوزستان خارجی است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - هوای صبح امروز دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت ولی مدارس در هیچ یک از شهرهای خوزستان تعطیل نشد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خیران «سوادیار» که در خوزستان فعال شده نشان از اهتمام خانواده‌ها به موضوع سواد آموزی است.
اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.
فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.
اهواز- سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مشکلات استان بر طرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ