میلاد والی‌زاده، جوان‌ترین عضو تیم ملی کشتی آزاد به ویدیویی که از او بعد از برد بزرگ برابر رقیبش در مجارستان وایرال شد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با صلاحدید کادر فنی، نسترن ولی زاده به تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ملحق شد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
بعد از عدم کسب مدال از سوی دو کشتی‌گیر وزن اول ایران در تورنمنت بوداپست؛ مسابقه انتخابی رودررو بین آنها برگزار شد که والی‌زاده به عضویت تیم ملی درآمد.
محمد موسوی و‌ محمد ولی زاده در بازی با آلمان درخشان ظاهر شدند.
محمد ولی زاده به احتمال فراوان زوج سید محمد موسوی در پست سرعتی‌زن خواهد بود.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
شاید برای رفتن به اروپا دیر شده باشد ولی برای تیم ملی نه. 32سالگی اوج پختگی یک فوتبالیست است.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
سردار سلامی با بیان اینکه گاه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند و میدان تاثیرگذاری عظیم بوجود می‌آورند و الی الابد معارف و آموزه هایشان در کالبد بشر تکثیر می‌یابد، گفت: دفاع مقدس نیز در آن ۸ سال متوقف نشد چراکه دفاع مقدس با هیچ جنگی ماقبل خود قابل قیاس نیست و الگوبرداری شده نبود و همه معارف و تجربیات آن متعلق به همان شرایط بود و گزاره‌هایی که در جهان برای مواجهه با قدرت‌ها ایجاد کرد متعلق به همان رخداد است.
تیم دو نفره محمدعلی پردل و سینا ولیزاده موفق شدند به مدال طلا ناین بال تیمی در رقابت های قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کنند.
تیم دو نفره پردل و ولیزاده موفق شدند به مدال طلا ناین بال تیمی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.
عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران به دلیل آسیب دیدگی حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
نسترن ولی زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان ترقوه به مدت ۲ ماه از میادین دور خواهد بود.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
امام صادق (ع) می‌فرمایند: «خواب روزه دار عبادت، خاموشي او تسبيح، عمل وي پذيرفته و دعاي او مستجاب است» تا ارزش والای ایام پیش روی ـ که نخستین غروب این ایام فرا رسیده ـ برای هر مؤمن واقعی قابل تشخیص باشد و ناگفته پیداست که روزه شکم کافی نیست و روزه چشم و زبان است که حال مؤمن را به احسن نزدیک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ