قائم مقام وزارت میراث فرهنگی از دفتر ایکوموس واقع در خانه قوام‌الدوله بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: پنجاه سال از روابط دیپلماتیک ویتنام و ایران می‌گذرد و تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی و … در دستور کار است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان با هدف تقویت ثبات و امنیت است.
وزیر خارجه پیشین چین و دیپلمات ارشد این کشور امروز در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پکن آماده ادامه تقویت همکاری راهبردی با مسکو است.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، توافق میان ایران و عربستان مبنی بر ازسرگیری روابط دیپلماتیک را یکی از عوامل تأثیرگذار بر ثبات منطقه توصیف کرد.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
همزمان با خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، تل آویو به دنبال اعطای تسهیلات جدید به این تشکیلات، با هدف ممانعت از فروپاشی آن است.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
مدیر مرکز باستان‌شناسی جاده ابریشم در بازدید از موزه ملی، برای انجام مطالعات راه باستانی ابریشم و برگزاری نمایشگاه مشترک با ایران ابراز تمایل کرد.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
در دیدار دوجانبه وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه هند در کیپ تاون آفریقای جنوبی، موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
وزیر دفاع چین در سفر خود به روسیه نسبت به همکاری نظامی با روسیه در راستای تعمیق روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین با انتشار مقاله ای نوشت که سفرش به روسیه با هدف تقویت دوستی و صلح بین دو کشور است.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همکاری برای تقویت مقاومت تاکید کردند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد برای دولت مسکو همکاری با دیگر کشورها در راستای تحقق جهان چند قطبی حائز اهمیت است.
کرملین از گفتگوی تلفنی امروز میان رییس جمهور روسیه با همتای ایرانی خود پیرامون تقویت همکاری های فیمابین خبر داد.
توافق عربستان و چین برای تقویت همکاری انرژی
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس در گفتگویی تلفنی بر تقویت همکاری ها بین پاریس و لندن تاکید کردند.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد: دولت و مجلس برای تقویت طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که هم‌اکنون مراحل بررسی خود را در مجلس می‌گذراند، همکاری می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ