هری کین و گرت بیل، کاپیتان‌های انگلیس و ولز، پیش از شروع دیدار دو تیم در زمان دست دادن با هم به عنوان دو کاپیتان زمانی بیشتر از معمول را به گپ زدن و خوش و بش کردن اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم بدون حضور کریم بنزما هم به مسیرش ادامه خواهد داد.
باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رئال مادرید برای پر کردن جای خالی کریم بنزما، کولو موآنی، مهاجم فرانسوی آینتراخت، را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر گرفته است.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.
خداحافظی گرت بیل، ستاره ولزی، در 35 سالگی با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
یک گروه در داخل فکر کردند می‌توانند بار وزارت مسکن و رفاه و بانک مرکزی و مجلس صیانت محور و... را هم بیندازند گردن طارمی و آزمون و بیرانوند و... و از آن‌ها انتظار داشتند در رقابت با هری کین و گرت بیل و پولیشیچ انتظارات جامعه درخصوص شعار‌های محقق‌نشده نجومی دولت و مجلس و... را تعدیل کنند.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
بازیکنان ولز پس از خطای شدید وین هنسی روی مهدی طارمی انتظار اخراج شدن دروازه‌بان‌شان را می‌کشیدند.
تیم ملی ولز تمرین بسیار شادابی را قبل از دیدار با ایران برگزار کرد.
تمرینات امروز تیم ملی ولز با شادابی خاصی پیگیری شد.
اعضای تیم ملی ولز برای حضور در رقابت های جام جهانی، وارد قطر شدند.
واکنش سرمربی ولز به سِن گرت بیل و حریفان جام‌جهانی
تیم ملی ولز فهرست نهایی بازیکنان این تیم برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
روزنامه آلمانی بیلد امروز مدعی شد بایرن مونیخ در حال بررسی مهاجمین برجسته فوتبال اروپا است تا در ماه ژانویه برای خرید یک مهاجم اصلی اقدام کند.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
اخیرا سامسونگ با همکاری «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» توالتی طراحی کرده اند که قادر است زباله‌های انسانی را بازیافت و به طور ایمن دفع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ