گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق رئال مادرید نسبت به سوال مسی یا رونالدو پاسخ جالبی ارائه داد.
با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
گرت بیل، اسطوره رئال مادرید، چند ماه بعد از بازنشستگی و کناره‌گیری از فوتبال آماده است تا با به عهده گرفتن نقشی جدید به دنیای فوتبال برگردد.
در میان کسانی که قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان را تبریک گفتند، نام گرت بیل نیز به چشم می خورد که در نوع خود اتفاق جالبی است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.
گرت بیل، ستاره تیم ملی فوتبال ولز در ۳۳ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. او در جام جهانی قطر تنها گل تیم ملی کشورش را در دیدار با آمریکا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
گرت بیل از فوتبال خداحافظی کرد؛ پیش بسوی گلف
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
راب پیج، سرمربی ولز، اعلام کرد علت تعویض شدن گرت بیل توسط او بین دو نیمه دیدار مقابل انگلیس مصدومیت کاپیتان ولز از ناحیه همسترینگ بوده است.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: تا ثانیه آخر بازی مقابل ایران جنگیدیم.
ستاره تیم ملی ولز عنوان کرد که این تیم احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارد و شرایط صعود حالا سخت شد.
ستاره تیم ملی ولز برای بازی با ایران درخواست ویژه‌ای را مطرح کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی خود تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.
اعضای تیم ملی ولز برای حضور در رقابت های جام جهانی، وارد قطر شدند.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
گرت بیل در بدترین فرم ۶۴روز مانده به بازی ایران
شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی
مخالفت اولیه منچستریونایتد با انتقال رونالدو به چلسی، قرارداد یکساله گرت بیل با لس آنجلس در لیگ آمریکا و ... جزو اخبار مهم نقل و انتقالات ۲۴ساعت اخیر فوتبال اروپا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ