وزیر صدر به طرفداران جریان صدر که ساختمان شورای عالی قضایی عراق را محاصره کرده اند دستور داد که از این مکان خارج شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم گفت: پیرو اقدامات مناسب در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ایران به عضویت ناظر شورای روسای واحدهای اطلاعات مالی درآمد
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
شورای عالی فضای مجازی سند پیشگیری و مقابله با قمار در فضای مجازی را در راستای اجرای سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات به تصویب رساند.
شورای عالی فضای مجازی با بررسی حملات سایبری اخیر و اقدامات انجام شده برای مقابله با این حملات، بر تسریع در تشکیل شوراهای فضای مجازی استانی تأکید کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کجای دنیا مسئله کشتن، درگیری، اغتشاش و شکستن چارچوب قانون را نمی‌پذیرند؛ اما من شنیدم که حدود ۱۴۰ نفر از نیروی‌های تامین کننده امنیت به شهادت رسیده اند، چون آن‌ها با پینت بال در مقابل اغتشاشگران ایستادند و اغتشاشگران سلاح و چاقو داشتند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت های دروغ علیه کشور، نسبت به هدایت تیم های تولید محتوا به صورت منطقه ای با راهبری ملی اقدام شود.
دبیرکل شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: صنعا گزینه های راهبردی سیاسی و نظامی را به منظور مقابله با سیاست آمریکا در قبال یمن بررسی می کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در واکنش به تجمع طرفداران جریان صدر در مقابل شورای عالی قضایی عراق گفت که این اقدام را محکوم می کنیم.
رئیس جمهور عراق به تحولات امروز طرفداران صدر و تحصن آنها مقابل شورای عالی قضایی واکنش نشان داد و بر ضرورت پرهیز از هر اقدامی که صلح و امنیت عراق را به خطر می اندازد تاکید کرد.
شورای عالی قضایی عراق امروز سه شنبه به دنبال تحصن طرفداران جریان صدر در مقابل ساختمان این شورا، فعالیت های خود را به حال تعلیق درآورد.
شبکه المیادین اعلام کرد که تظاهرکنندگان حامی جریان «صدر» در ادامه اعتراضات‌شان، خود را به مقابل ساختمان شورای عالی قضایی در بغداد رساندند تا در آنجا تحصن کنند.
عضو شورای عالی جامعه مدرسین، با بیان اینکه اگر روحانیت صحنه را رها کند افرادی خواهند آمد که نه به دین و نه دنیای مردم رحم نمی‌کنند گفت: این افراد همان ادامه دهندگان اردوگاه مقابل سیدالشهدا هستند و فقط نام آنان عوض شده چرا که کربلا همواره در تاریخ تکرار می‌شود.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان) با حضور ۸۴.۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سینه‌زنی سنتی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در در مراسم بزرگداشت جانباختگان ریزش ساختمان متروپل در آبادان (مقابل مسجد ولی عصر عج)
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.
در جلسه شورای عالی امنیت کشور در دفتر رهبری برای بررسی راهکار مقابله با مسائل منطقه‌ای و هسته‌ای شرکت کردم. آقایان لاریجانی و متکی گزارش دادند و بیشتر به مشکلات هسته‌ای و منطقه‌ای و آثار منفی هلوکاست که دنیا را علیه ما بسیج کرده، پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ