پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با گزینه اسپانیایی خود به توافق برسند، با یکی از گزینه های ایرانی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نام سرمربی را اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، تصمیم گرفته قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
پاری سن ژرمن دیگر هیچ علاقه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و نگاه آنها به او کاملا تغییر کرده است.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، بار دیگر با مدیران اینتر تماس گرفته و سعی دارد مذاکرات با این باشگاه را از سر بگیرد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چرخش در سیاست‌های خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
برخلاف آنچه از سوی برخی محافل داخلی ایران ادعا می‌شود، مبانی حقوق بشر آنگونه که در اعلامیۀ جهانی حقوق بشر آمده است، میراث اختصاصی فرهنگ و تمدن غربی نیست و ارزش‌هایی مربوط به جامعۀ انسانی در عصر کنونی است. از این رو، چالش بر سر مبانی اصیل و بخشِ جهان‌شمولِ حقوق بشر با جهان غرب به‌جای آنکه مایۀ افتخار باشد، قرار دادن خود در معرض اتهام است و کمترین همدلی داخلی یا خارجی را برنمی‌انگیزد.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ناوشکن دنا و ناوبندر مکران از دریانوردان ارتش در بازگشت از ماموریت چرخش ۳۶۰ دور کره زمین استقبال کرد.
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
مهدی قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که مهره ای کلیدی در تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی کاکل او می چرخد.
محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به گزارش «چرخش بودجه‌ای نمایندگان مجلس» استدلال خود را درباره کسری ۴۰۰همتی بودجه۱۴۰۱ تشریح کرد. به اعتقاد او، تراز عملیاتی بودجه بر اساس منابع پایدار مجموعا ۶۰۰همت در مقایسه با هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مجموعا حدود ۱۰۰۰همت، بیانگر کسری بودجه عملیاتی حدود ۴۰۰همت است.
محمدرضا اخباری پس از تمرین امروز تراکتور دست به اقدام جالبی زد و در نمایشگاه صنعت خودروهای سنگین حاضر شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
سه هافبکی که در میانه میدان استقلال به میدان می آیند، سه هافبکی هستند که خصوصیت دفاعی اشان بر خصوصیت تهاجمی چربش دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
مهاجم فولاد روی تعلل مدافعان استقلال گل اول تیمش برابر آبی پوشان را به ثمر رساند.
بعد از شوت زیبا نریمان جهان بود که پرسپولیس نفت مسجد سلیمان را غافلگیر کرد.
بعد از شوت زیبا نریمان جهان بود که پرسپولیس نفت مسجد سلیمان را غافلگیر کرد.
مهاجم سابقا محبوب استقلالی‌ها حالا در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای راهی پرسپولیس شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ