باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.
پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال، آبی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند.
باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
با پیروزی 2-1 مقابل استقلال، سرخپوشان یکبار دیگر دبل کردند. این یک موفقیت عظیم برای این باشگاه و هوادارانش بود.
امروز 31 می است و فدراسیون فوتبال باید اسامی تیمی هایی که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا تایید نشده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات استراماچونی را پرداخت کرده‌ایم.
عضو کمیته استیناف مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت در چارچوب قانون به باشگاه های مجوز نگرفته کمک خواهیم کرد.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
باشگاه استقلال ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را به کنفدراسوین فوتبال آسیا معرفی کرده اما در صورت کسب مجوز حرفه‌ای در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
صفحه رسمی AFC در واکنش به یکصدمین شهرآورد پایتخت پوستری را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.
خبر شیرین AFC به فوتبال ایران در شب تلخ حذف استقلال
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
AFC در روز تولد لژیونر تیم ملی ایران او را غافلگیر کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای نسبت به ارجاع پرونده این دو باشگاه به کمیته انضباطی و اخلاق AFC هشدار داد.
تهدید استقلال و پرسپولیس در AFC باحضور تاج
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ